Στην πρώτη θέση βρέθηκε και το 2010 η Lidl, σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική δαπάνη των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ, ξεπερνώντας, μάλιστα το budget της προηγούμενης χρονιάς.

Το ποσό που δαπανήθηκε για διαφήμιση στο σύνολο των μέσων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, ξεπέρασε τα 7,5 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 6,1 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι η αντίστοιχη δαπάνη. Το μεγαλύτερο ποσό διοχετεύθηκε στις εφημερίδες (6,3 εκατ. ευρώ), όπως άλλωστε και το 2009. Με 5,9 εκατ. ευρώ ακολουθεί η Carrefour Μαρινόπουλος και ακολουθούν η ΑΒ Βασιλόπουλος με 3,7 εκατ. ευρώ (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η διαφημιστική δαπάνη για την ENA Cash & Carry, που μειώθηκε στις 71,3 χιλ. ευρώ έναντι 92,8 χιλ. ευρώ το 2009) και ο Βερόπουλος με 2,14 εκατ. ευρώ έναντι 1,6 εκατ. ευρώ το 2009.

Στο σύνολο της κατηγορίας είχαμε μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στα 24,9 εκατ. ευρώ έναντι 29,8 εκατ. ευρώ το 2009. Η μεγαλύτερη μείωση αφορούσε στη διαφήμιση μέσω ραδιοφώνου, ενώ αύξηση σημείωσε η διαφήμιση στα περιοδικά (από 838,2 χιλ. ευρώ σε 1,317,3 εκατ. ευρώ). Η διαφημιστική δαπάνη που αφορούσε στην τηλεόραση, που ήταν και το σημαντικότερο διαφημιστικό κανάλι από άποψη συνολικής αξίας, μειώθηκε σε 8,7 εκατ. ευρώ από 9 εκατ. ευρώ το 2009.