Δεν πέρασε καν χρόνος από την ίδρυση του πρώτου καταστήματος Dia στη Γαλλία, και ο όμιλος Carrefour ήδη εξαγόρασε πάνω από 100 μονάδες Dia σ’ ολόκληρη τη χώρα.

[Γαλλία] Η θυγατρική hard discount αλυσίδα του ομίλου έχει μπει στη διαδικασία ευθυγράμμισης του banner που απαιτεί η αντίστοιχη στρατηγική επιλογή με στόχο να χτιστεί μια ενιαία εικόνα του brand της αλυσίδας και των προϊόντων της.

Τα εξαγορασθέντα εκπτωτικά καταστήματα συνδυάζουν το μοντέρνο design που κάνει την αγοραστική εμπειρία πολύ πιο ευχάριστη με την σαφή έμφαση στα φρέσκα προϊόντα. Έτσι, οι καταναλωτές, μέσα σε ένα φωτεινό και φιλικό περιβάλλον, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια γκάμα 3.000 κωδικών, εξασφαλίζοντας ισορροπημένη διατροφή σε χαμηλές τιμές.

Τα νέα αυτά καταστήματα διαθέτουν 1.700 προϊόντα Dia, πιστοποιημένης ποιότητας και προέλευσης, 100 διαφορετικά είδη φρέσκων φρούτων και λαχανικών, καθώς και μια επιλογή από τα μεγαλύτερα προϊοντικά brand, ικανοποιώντας, έτσι, τις ανάγκες όλης της οικογένειας. Η Carrefour σκοπεύει να επιμείνει σ’ αυτή τη στρατηγική και να ανοίγει -με χαλαρούς ρυθμούς- καταστήματα Dia καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.