Στο πλαίσιο της έκθεσης ARTOZA 2025, η Κατερίνα Πατέρου, Managing Director της Pateros Nikitas SA – Pan Decor, μίλησε στο FOODReporter για τις τελευταίες τάσεις και τις προκλήσεις του κλάδου.

Με 70 χρόνια παρουσίας στον χώρο των διακοσμητικών για γλυκά και τούρτες, η εταιρεία λανσάρει φέτος το βρώσιμο φύλλο χρυσού, που ακολουθεί τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις στη ζαχαροπλαστική. Παράλληλα, παρουσιάζει για πρώτη φορά μεταλλικά βρώσιμα χρώματα, αλλά και νέες συσκευασίες ενόψει των εορτών του Πάσχα.

Αναφερόμενη στην πορεία της αγοράς, η κ. Πατέρου σημείωσε ότι το 2024 χαρακτηρίστηκε από στασιμότητα στις πωλήσεις, ενώ και τα πρώτα στοιχεία του 2025 δεν δείχνουν σημάδια σημαντικής ανάπτυξης. Παρά τις προκλήσεις, η εταιρεία παραμένει αισιόδοξη, αν και η ακρίβεια των πρώτων υλών επηρεάζει έμμεσα τη δραστηριότητά της, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter