Το τυποποιημένο παγωτό πραγματοποιεί τις υψηλότερες πωλήσεις, με μερίδιο ύψους περίπου 84% στις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας σε όγκο. Κυρίαρχη τάση των τελευταίων ετών είναι η σταθεροποίηση των πωλήσεων του ατομικού παγωτού και η αύξηση των πωλήσεων του οικογενειακού, καθώς το 2003 το μερίδιο του τελευταίου έφτασε περίπου το 35%, αυξανόμενο εις βάρος του ατομικού παγωτού, του οποίου πάντως το μερίδιο παραμένει κυρίαρχο (65%). Θετική επίδραση στις πωλήσεις της κατηγορίας εκτιμάται ότι θα έχουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες.
Το τυποποιημένο παγωτό πραγματοποιεί τις υψηλότερες πωλήσεις, με μερίδιο ύψους περίπου 84% στις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας σε όγκο. Κυρίαρχη τάση των τελευταίων ετών είναι η σταθεροποίηση των πωλήσεων του ατομικού παγωτού και η αύξηση των πωλήσεων του οικογενειακού, καθώς το 2003 το μερίδιο του τελευταίου έφτασε περίπου το 35%, αυξανόμενο εις βάρος του ατομικού παγωτού, του οποίου πάντως το μερίδιο παραμένει κυρίαρχο (65%). Θετική επίδραση στις πωλήσεις της κατηγορίας εκτιμάται ότι θα έχουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, καθώς αναμένεται αύξηση της κατανάλωσης παγωτού.
Η έντονη εποχικότητα είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της κατηγορίας του παγωτού, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών της πραγματοποιείται κατά τους θερινούς μήνες. Το 2002, εξαιτίας των έντονων βροχοπτώσεων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αποτέλεσε μια όχι τόσο καλή χρονιά για την εν λόγω κατηγορία. Το 2003 το σκηνικό αυτό ανατράπηκε. Η ζήτηση κινήθηκε σε κανονικά επίπεδα, πράγμα που οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων. Φέτος αναμένεται αύξηση των πωλήσεων όχι μόνο λόγω της σχετικής τάσης, αλλά και της προσέλευσης στη χώρα μας χιλιάδων επισκεπτών με την ευκαιρία της τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων. Η αγορά πάντως γενικότερα, όπως εκτιμάται, έχει σημαντικά περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης, δεδομένου ότι η Ελλάδα κατέχει πανευρωπαϊκά μια από τις τελευταίες θέσεις όσον αφορά την κατά κεφαλή κατανάλωση του προϊόντος, με 4,5 λίτρα ετησίως για κάθε κάτοικο (per capita consumption), έναντι 14 λίτρων της Σουηδίας, που κατέχει την πρώτη θέση, παρά τις αντίξοες κλιματολογικές συνθήκες.
Επισημαίνεται ότι, δεδομένου του κατακερματισμού της διανομής της κατηγορίας του παγωτού και της μη μέτρησης πολλών σημείων πώλησης –τέτοια είναι τα εποχικά καταστήματα των τουριστικών περιοχών, τα πρατήρια καυσίμων, τα εστιατόρια, οι ταβέρνες και οι κλειστές αγορές (π.χ. οι παντός είδους καντίνες σε στρατόπεδα, τόπους εκπαίδευσης και εργασίας κλπ)– οι συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας είναι σαφώς υψηλότερες από τις επίσημα καταμετρούμενες. Οι τελευταίες, όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, αντιστοιχούν σε ποσοστό μόλις 58% έως 65% επί των πραγματικών ετήσιων πωλήσεων της κατηγορίας!
Σταθεροποίηση και αύξηση των πωλήσεων
Το τυποποιημένο παγωτό κατέχει μερίδιο ύψους περίπου 84% σε όγκο στις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας. Η αγορά του παρουσιάζει σταθερά ανοδικές τάσεις, με χαμηλούς όμως ρυθμούς ανάπτυξης. Κυρίαρχη τάση των τελευταίων ετών είναι η σταθεροποίηση των πωλήσεων του ατομικού παγωτού και η αύξηση των πωλήσεων οικογενειακού παγωτού. Το 2003 το μερίδιο του οικογενειακού παγωτού έφτασε περίπου το 35%, αυξανόμενο εις βάρος του ατομικού παγωτού, που πάντως διατηρεί το κυρίαρχο μερίδιο στην κατηγορία –περίπου 65%.
Αυξητικές είναι και οι πωλήσεις του επαγγελματικού παγωτού, καθώς ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει επιμηκύνει τον χρόνο παραμονής των καταναλωτών εκτός σπιτιού.
Παράλληλα, αυξητικές τάσεις παρουσιάζει και η κατανάλωση παγωτού εντός του σπιτιού, τάση που οδήγησε στη δημιουργία μιας νέας υποκατηγορίας, εκείνης των πολυσυσκευασιών, οι πωλήσεις της οποίας είναι αυξητικές.
Το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ακόμα πιο υγιεινά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, τα οποία όμως δεν θυσιάζουν τη γεύση και την απόλαυση, έχουν δημιουργήσει μια ακόμη υποκατηγορία, τα Light – Low Fat.
Τα μικρά σημεία πώλησης στην πρώτη προτίμηση
Η αγορά του παγωτού είναι εξαιρετικά κατακερματισμένη, καθώς οι πωλήσεις της πραγματοποιούνται από πληθώρα καταστημάτων. Σύμφωνα με στοιχεία της ICAP (2002), το 65% του συσκευασμένου παγωτού διακινείται από τα παραδοσιακά μικρά σημεία πώλησης (περίπτερα, ψιλικά, γαλακτοπωλεία και φούρνοι), τα οποία, αν και δεν παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξης, παραμένουν ο κύριος κορμός της διακίνησης του παγωτού πανελλαδικά. Στην αγορά του συγκεκριμένου καναλιού διανομής τα ατομικά παγωτά κυριαρχούν με ποσοστό περίπου 95%, σύμφωνα με στοιχεία εταιρειών του κλάδου. Στελέχη της αγοράς εν τούτοις εκτιμούν ότι είναι αυξητικές –και όχι σταθερές– οι πωλήσεις στα ψιλικά και τα περίπτερα, καθώς και στα σούπερ μάρκετ, ενώ πτωτικές είναι στα γαλακτοπωλεία.
Το μερίδιο των σούπερ μάρκετ παρουσιάζεται ως το πιο σημαντικό ιδιαίτερα στην κατηγορία του οικογενειακού παγωτού. Σύμφωνα με στοιχεία των εταιρειών του κλάδου, το 2003 το 74% του όγκου των οικογενειακών και των πολυσυσκευασιών διακινήθηκε μέσω των σούπερ μάρκετ.
Οι προμηθεύτριες εταιρείες υλοποιούν προγράμματα προωθητικών ενεργειών στα σούπερ μάρκετ, με σκοπό την αύξηση της εμπορικής κίνησης στα ψυγεία τους. Οι προωθητικές ενέργειες επικεντρώνονται σε δώρα, εκπτώσεις ή επιπλέον προϊόν. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στις ενέργειες merchandising, οι οποίες εστιάζονται στη σωστή ψύξη, στη διακόσμηση του σημείου πώλησης και στην ευκολία εντοπισμού των προϊόντων από τον καταναλωτή.
Η ηλικία καθορίζει την καταναλωτική συμπεριφορά
Το παγωτό είναι ένα από τα πιο αγαπημένα σνακ των καταναλωτών και απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της ΔΕΛΤΑ από την εταιρεία MRC, η διείσδυση του παγωτού βρίσκεται στο 94%, ενώ η μεγαλύτερη συχνότητα κατανάλωσης επικεντρώνεται στις μικρές ηλικίες.
Ποικίλες καταναλωτικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι γενικώς η αγορά του παγωτού είναι αυθόρμητη. Ο δε καθορισμός της τιμής ενός παγωτού εξαρτάται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από την ποιότητά του. Οι καταναλωτές εστιάζουν την προσοχή τους κυρίως στην τιμή του παγωτού, αλλά όχι σε λίγες περιπτώσεις και στις εκάστοτε προωθητικές ενέργειες που συνοδεύουν κάθε προϊόν.
Όσον αφορά στις επιμέρους υποκατηγορίες, στελέχη της αγοράς επισημαίνουν ότι οι έφηβοι δείχνουν μεγαλύτερη «ευαισθησία» στα νέα και καινοτόμα προϊόντα.
Οι καταναλωτές που αγοράζουν ατομικό συσκευασμένο παγωτό θεωρούν ότι είναι εγγυημένης ποιότητας καθώς είναι βιομηχανοποιημένο και προσιτής τιμής. Η τιμή διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις ηλικίες κάτω των 18 ετών. Όμως τα κριτήρια επιλογής στις ηλικίες αυτές είναι η γνωριμία της μάρκας παγωτού, η προηγούμενη εμπειρία, η διαφήμιση, το word-of-mouth (συστάσεις για το προϊόν) και φυσικά η παρόρμηση (επιρροή από διαφημιστικές αφίσες).
Heavy users οι μικρές ηλικίες
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν ότι τα ατομικά τυποποιημένα παγωτά έχουν μεγαλύτερη διείσδυση κυρίως στις νεαρές ηλικίες. Η ηλικία είναι ο κύριος παράγοντας που καθορίζει την καταναλωτική συμπεριφορά: οι ηλικίες 15-24 ετών είναι το πιο «δυναμικό» κοινό όσον αφορά την κατανάλωση τυποποιημένου ατομικού παγωτού, καταναλώνουν το προϊόν όλη τη διάρκεια του χρόνου και επιλέγουν συνήθως τον τύπο παγωτού «πύραυλος». Το συγκεκριμένο κοινό αναζητεί πάντα το διαφορετικό και είναι περισσότερο ελαστικό με την τιμή του προϊόντος. Οι ενήλικες μεταξύ 45 και 64 ετών επιλέγουν συνήθως παγωτό ξυλάκι, αλλά δεν καταναλώνουν συχνά οι ίδιοι το προϊόν (βλέπε σχετικό πίνακα).
Στο οικογενειακό παγωτό το target group στο οποίο απευθύνονται οι προμηθεύτριες εταιρείες είναι οι νοικοκυρές κάθε ηλικίας που κάνουν τις αγορές τους κυρίως από τα σούπερ μάρκετ. Το οικογενειακό παγωτό, οι πωλήσεις του οποίου παρουσιάζουν άνοδο τα τελευταία χρόνια, αγοράζεται κατά κύριο λόγο από το σούπερ μάρκετ και απευθύνεται σε νοικοκυρές και γενικότερα σε καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας. Τα βασικά κριτήρια επιλογής είναι το τι πιστεύει η νοικοκυρά ότι θα ευχαριστήσει τα περισσότερα μέλη της οικογένειάς της, ποια γεύση θα επέλεγαν τα παιδιά, τι είναι ήδη εγγυημένα αποδεκτό από την οικογένεια και τι συμφέρει οικονομικά. Όσον αφορά τις προωθητικές ενέργειες, οι καταναλώτριες είναι διατεθειμένες να αγοράσουν παγωτό σε καλύτερη τιμή ή σε πολυσυσκευασία, κυρίως αν υπάρχει προωθητική ενέργεια στις μάρκες που ήδη έχουν δοκιμάσει, ενώ είναι περισσότερο αμυντικές στις προωθητικές ενέργειες με δώρα.
Στην κατηγορία των παιδικών παγωτών, το κύριο target group είναι τα παιδιά σχολικής ηλικίας.Το παγωτό που διατίθεται χύμα, λόγω του τύπου και του τρόπου διάθεσης του προϊόντος, απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό ανεξαρτήτου ηλικίας.
Οι πολυσυσκευασίες ανεβαίνουν στις προτιμήσεις όλο και περισσότερων καταναλωτών λόγω της πρακτικότητας της συσκευασίας τους για κατανάλωση εντός ή εκτός σπιτιού. Με «όχημα» τις επιμέρους υποκατηγορίες παγωτού, όπως οι πολυσυσκευασίες, οι πωλήσεις του παγωτού παρουσιάζουν σταθερά ανοδικές τάσεις τα τελευταία χρόνια.
Προτίμηση των επώνυμων προϊόντων
Όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια δίνουν μεγάλη βαρύτητα στο θέμα της σωστής και ποιοτικής διατροφής. Στο πλαίσιο αυτό προτιμούνται τα επώνυμα προϊόντα, διότι θεωρείται ότι οι μεγάλες εταιρείες παρέχουν εγγυήσεις για τη διασφάλιση της ποιότητας. Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών, έχει οδηγήσει στην ανάγκη για παραγωγή προϊόντων χαμηλής τιμής. Εκεί οφείλεται η ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (οwn label products). Πρόκειται για προϊόντα χαμηλού κόστους που κερδίζουν συνεχώς περισσότερους οπαδούς. Παράγονται για λογαριασμό μεγάλων αλυσίδων λιανεμπορίου, οι οποίες διεκδικούν συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο και στην αγορά του παγωτού.
ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ ΑΕ
Με πολλά νέα προϊόντα εμπλουτίζει την γκάμα της η ΔΕΛΤΑ ΠΑΓΩΤΟΥ το 2004. Στα ατομικά παγωτά, στη σειρά Boss Explosion λανσάρεται το νέο Boss Explosion Caramel, το οποίο είναι παγωτό καραμέλα με ολόκληρα σοκολατάκια γέμισης καραμέλας βουτηγμένο σε σοκολάτα bitter. Στην «οικογένεια» Magnum προστίθεται το Mega Magnum Chocomania, πύραυλος με δύο διαφορετικά σοκολατένια παγωτά, πραλίνας & σοκολάτας, σιρόπι σοκολάτας και ολόκληρο σοκολατάκι. Επίσης, η σειρά premium παγωτών Nirvana εμπλουτίζεται με μια ακόμα καινούργια γεύση, το Nirvana Choco & Cherries, παγωτό σοκολάτα με λαχταριστά κεράσια και σιρόπι κερασιού σε ατομική και οικογενειακή συσκευασία.
Η εταιρεία λανσάρει επίσης τη νέα premium σειρά Imagine σε μοντέρνα, minimal συσκευασία και τρεις γεύσεις: Pure Vanilla, Pure Chocolate & Pure Caramel.
Για τους καταναλωτές που αναζητούν τον καλύτερο συνδυασμό γεύσης, δροσιάς και λίγων θερμίδων σε ένα παγωτό, επαναλανσάρονται τα δύο φρουτένια παγωτά Life Strawberries (ξυλάκι με παγωτό βανίλια και σορμπέ φράουλα) και Life Orange (squeeze σορμπέ πορτοκάλι). Παράλληλα, ανανεώνεται όλη η σειρά N-Ice, η οποία αποτελεί μια καλά εδραιωμένη ομάδα παγωτών με σταθερό κοινό. Οι συσκευασίες φέτος θα είναι πιο μοντέρνες και δυναμικές και με ένδειξη θερμίδων για να υπενθυμίζεται η χαμηλή θερμιδική τους αξία. Ιδιαίτερα, το N-Ice O-Key επαναλανσάρεται με αντικατάσταση του εσωτερικού κομματιού σοκολάτας με σιρόπι σοκολάτας. Όσον αφορά την κατηγορία των παιδικών παγωτών, η ΔΕΛΤΑ λανσάρει τη νέα Φάτσα, έναν κλόουν με παγωτό βανίλια και κακάο. Επίσης η εταιρεία δοκιμάζει ξανά μια σημαντική συνεργασία με την εταιρεία ΠΑΥΛΙΔΗΣ, λανσάροντας ως παγωτό την αγαπημένη σοκολάτα Kiss. Παράλληλα, ως Μέγας Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων, θα διαθέσει και μια σειρά Ολυμπιακών παγωτών: στα παιδικά κύπελλα, Laky Boy & Laky Girl δίνονται δώρο τρισδιάστατες φιγούρες –Φοίβος & Αθηνά– και με πολλά άλλα δώρα, ενώ το Fifty-Fifty, σε ανανεωμένη συσκευασία, προσφέρει σε κάθε παγωτό συλλεκτικές αυτοκόλλητες κάρτες 3D με τον Φοίβο και την Αθηνά σε Ολυμπιακά αθλήματα.
Στα οικογενειακά παγωτά, η σειρά Aloma εμπλουτίζεται με μια νέα γεύση σε διάφανη συσκευασία. Aloma Cool & Fresh, με παγωτό βανίλια και παγωτό δροσιστικού κοκτέιλ φρούτων. Τέλος, η οικογένεια Aloma υποδέχεται το παραδοσιακό Καϊμάκι με σιρόπι βύσσινο και σε συσκευασία δύο λίτρων.
ALGIDA
Το 2004 η ALGIDA λανσάρει σειρά νέων προϊόντων, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά. Στην κατηγορία του ατομικού παγωτού λανσάρονται τα εξής προϊόντα:
- Magic
Magic Intense – κύπελλο, με κρέμα κάτω από στρώση πραγματικής σοκολάτας γάλακτος και στο εσωτερικό μια ολόκληρη τρούφα σοκολάτας.
Magic Intense – ξυλάκι, με παγωτό βανίλια και σοκολάτα γάλακτος, ενώ στο εσωτερικό μια ολόκληρη τρούφα σοκολάτας.
- Solero
Solero Red Fruits, συνδυασμός κόκκινων φρούτων με παγωτό βανίλια, με μόνο με 3% λιπαρά.
Solero Exotic, παγωτό βανίλια με σιρόπι εξωτικών φρούτων και επικάλυψη από ολόκληρα κομμάτια φρούτων, με μόνο 4% λιπαρά.
Solero Orange Fruits, παγωτό βανίλια και σορμπέ σαγκουίνι και πορτοκάλι, με 0% λιπαρά.
- Cornetto
Cornetto Love Potion – Limited Edition, σε 6 νέες γεύσεις σε περιορισμένη έκδοση. Tα προϊόντα θα κυκλοφορούν σταδιακά, καθώς θα λανσάρονται δύο κωδικοί ανά περίπου δύο μήνες έως και τον Αύγουστο όπου αναμένεται να ολοκληρωθεί η σειρά. Τον Απρίλιο, την εκκίνηση θα κάνει το Cornetto Love Potion 1 – Aphrodisiac, πύραυλος με παγωτό τιραμισού και παγωτό κανέλα, πασπαλισμένο με σκόνη σοκολάτας και πάπρικα και το Cornetto Love Potion 2 – Romantic, με σοκολατένιες καρδιές, παγωτό φουντούκι και στρατσιατέλα.
Cornetto Σοκολάτα, παγωτό σοκολάτα με τραγανά κομμάτια σοκολάτας και ξηρών καρπών και σιρόπι σοκολάτας.
- Viva
Viva Light (Caramel), κυπελλάκι βανίλια με σιρόπι καραμέλας και λιγότερες από 85 θερμίδες ανά προϊόν.
Viva 100%, ένα νέο κυπελλάκι με παγωτό γιαούρτι, λαχταριστό σιρόπι φράουλας και ζουμερά κομμάτια φράουλας.
- Kids
Shrek Cup, με γεύση τσιχλόφουσκας και αληθινές τσίχλες.
Funny Foot, μια αστεία παγωτό-πατούσα με γεύση βανίλια/φράουλα και επικάλυψη σοκολάτας στο μεγάλο δάχτυλο. Στο ξυλάκι θα είναι τυπωμένες φιγούρες της ταινίας Shrek για συλλογή.
Epa Goooooaaal, παγωτό βανίλια και φράουλα με αληθινή τσίχλα στη βάση. Στο καπάκι διατίθενται 20 αστείες φιγούρες ποδοσφαιριστών για συλλογή.
Cucciolone με γάλα και δημητριακά, παγωτοσοκολάτα με γεύση βανίλια και επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος με δημητριακά, συνταγή ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά.
- Multipacks
Cucciolone Cookie, με παγωτό Stracciatella τυλιγμένο μέσα σε δύο τραγανά σοκολατένια μπισκότα από δημητριακά.
MAGIC Tρούφα, με 12 τρουφάκια σε πολυτελή κασετίνα.
Cucciolone με γάλα και δημητριακά, με έξι παγωτοσοκολάτες πλούσιες σε γάλα, παγωτό βανίλια με επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος και δημητριακά.
Calipo Tube Fruits, με 12 γρανιτάκια από φυσικό χυμό φρούτων σε τρεις μοναδικές γεύσεις, που προσφέρουν δροσερές αποδράσεις πλούσιες σε διατροφική αξία.
Η κατηγορία του οικογενειακού παγωτού ενισχύεται φέτος από τις ανάλαφρες γεύσεις:
- Carte D’Or
Carte D’Or Light, με 30% λιγότερα λιπαρά, 81 θερμίδες ανά μερίδα, σε δύο γεύσεις: βανίλια και σοκολάτα.
Carte D’Or Patisserie, παγωτογλυκίσματα με κομμάτια Brownies ή τρούφας και κέικ με «κύματα» αληθινής σοκολάτας στην επιφάνεια, σε δύο γεύσεις: πανακότα και τιραμισού.
- Cornetto Soft (μαλακό παγωτό μηχανής)
Magic Soft, με βανίλια Magic και τρούφα σοκολάτας στο εσωτερικό.
Cornetto Soft Love Potion, σε κλασική γεύση βανίλια-σοκολάτα.
- Carte D’Or Χύμα
Κρέμα με φρούτα του δάσους, παγωτό κρέμα, συνδυασμένο με σιρόπι φρούτων του δάσους και πασπαλισμένο με φυστίκια.
Τρούφα, παγωτό τρούφα με σιρόπι σοκολάτας και κομμάτια τρούφας.
Κρέμα Καραμελέ, κρέμα καραμελέ, με παγωτό κρέμα, σιρόπι καραμέλας και κομμάτια καραμελωμένης ζάχαρης.
ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ
Το 2004 η εταιρεία εμπλουτίζει με πολλές νέες γεύσεις τις υπάρχουσες σειρές παγωτών που διαθέτει. Ειδικότερα, στη σειρά Status λανσάρει τη νέα γεύση Status Cookies, ενώ στη σειρά 4×4 λανσάρει δύο νέες γεύσεις: το 4×4 Βανίλια Σοκολάτα και το 4×4 Γεμιστό με Βανίλια.
Στη σειρά 0% λανσάρει δύο νέες γεύσεις στη συσκευασία των 750 ml: το 0% Vanilla – Chocolate και το 0% Vanilla – Strawberry. Στη σειρά του premium παγωτού Scandal, λανσάρει το νέο Scandal Caramel Dream και το Scandal Volcano, τόσο σε συσκευασία των 150 ml όσο και των 750 ml. Προσθέτει επίσης τη γεύση Variete’ Καρυδόπιτα στη σειρά Variete’ Παγωτογλυκίσματα του ενός λίτρου. Τέλος, η εταιρεία ανανεώνει πλήρως την παιδική γκάμα των παγωτών της, με την παρουσία αγαπημένων παιδικών ηρώων, δώρων, παιδικού διαγωνισμού και συλλεκτικών σχηματοποιημένων κουπών. Οι νέες γεύσεις των παιδικών παγωτών είναι οι εξής: Karabola, Tweety, Sylvester και Looney Tunes Cup.
ΤΡΟΦΕΚΛΕΚΤ MASTERFOODS
Το 2004 η εταιρεία ενισχύει την γκάμα των οικογενειακών παγωτών με δύο νέα προϊόντα: Το Bounty® Mango 500ml το οποίο θα περιέχει έναν μοναδικό για την αγορά συνδυασμό καρύδας και σιρόπι μάνγκο, και το Maltesers® 500ml που στοχεύει σε μία πετυχημένη επέκταση του πολύ γνωστού brand Maltesers®.
Στα ξυλάκια λανσάρεται το Bounty® Μαngo and Passion Fruit και το Dove® Almond. Το χωνάκι M&M’s® σοκολάτα αντικαθίσταται από το M&M’s βανίλια σοκολάτα ενώ τα προϊόντα Dove® θα επαναλανσαριστούν με ανανεωμένο σχεδιασμό εικαστικού.
ΚΡΙ-ΚΡΙ ΑΕ
Η εταιρεία συνεχίζει και το 2004 την επωφελή της συνεργασία με τα προϊόντα Ίον και Mars που αφορά στην κοινή χρήση των δικτύων διανομής. Η ΚΡΙ-ΚΡΙ λανσάρει φέτος έξι νέα προϊόντα παγωτού και ειδικότερα: All Star Choco πύραυλος, Master Παγωτίνια, Dolce Vita Parfait (2 lit), Dolce Vita με γιαούρτι και σιρόπι φρούτων του δάσους (1lit), Bounty παγωτοσοκολάτα και Bounty Exotic ξυλάκι.