Η περιποιητική δράση του σαμπουάν, την οποία προσφέρει ο συνδυασμός πραγματικής μπίρας και πρωτεϊνών ρυζιού, χαρακτηρίζει και το conditioner, η χρήση του οποίου προσφέρει ενυδάτωση σε βάθος και ενίσχυση του όγκου των μαλλιών χωρίς να τα βαραίνει. Εμπλουτισμένο με πρωτεΐνες ρυζιού και μικρογαλάκτωμα σιλικόνης επιδρά στην τρίχα αυξάνοντας τη διάμετρό της. Η προβιταμίνη Β5 εισχωρεί στο εσωτερικό της τρίχας, την τρέφει και αυξάνει την αντοχή της. Τα μαλλιά αποκτούν όγκο, κίνηση και λάμψη.

Τα νέα προϊόντα απευθύνονται στις γυναίκες με εξειδικευμένες ανάγκες για ενίσχυση όγκου στα λεπτά και αδύναμα μαλλιά.

Bασικό κανάλι διανομής των νέων προϊόντων είναι το σούπερ μάρκετ ( 90% της αγοράς), ενώ το υπόλοιπο 10% μοιράζεται σε υπόλοιπα κανάλια διανομής.

Τα νέα προϊόντα θα υποστηριχθούν με χαμηλωμένη τιμή γνωριμίας (-0,8 ευρώ στο σαμπουάν και -0,6 ευρώ στο conditioner), POP υλικό και προβολές στο κατάστημα, αλλά και με καταχωρίσεις στο τύπο.

Τι θα κερδίσει το λιανεμπόριο

“Τα νέα προϊόντα θα ενταχθούν στην υπάρχουσα εμπορική πολιτική και στις συμφωνίες της εταιρείας Σαράντης με τις αλυσίδες λιανεμπορίου”, τονίζεται από την εταιρεία. “Επιπλέον, θα δώσουν την ευκαιρία στον κάθε λιανέμπορο να εμπλουτίσει την γκάμα του, να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες των πελατών του και να ενισχύσει την κερδοφορία του, ενώ η ενεργοποίηση σε above & below the line επίπεδο θα παρακινήσει το καταναλωτικό κοινό να δοκιμάσει και να γνωρίσει τα νέα προϊόντα”.