Το βιβλίο του Nick Morgan με τίτλο «Οργάνωση Συσκέψεων», που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις Εκδόσεις Κριτική, αποτελεί έναν χρήσιμο οδηγό που περιλαμβάνει στρατηγικές και εργαλεία που βοηθούν τους ανθρώπους που ασχολούνται με το χώρο των επιχειρήσεων να προετοιμαστούν κατάλληλα και να συντονιστούν, να αντιμετωπίσουν πιθανά απρόοπτα και συγκρούσεις, να εξασφαλίσουν την αναγκαία ανατροφοδότηση μετά το τέλος κάθε σύσκεψης.

Παράλληλα, το βιβλίο μπορεί να διδάξει στους αναγνώστες του πώς ν’ αποφεύγουν τις περιττές και ανούσιες συσκέψεις, αλλά και πώς ν’ αξιοποιούν τη διαθέσιμη τεχνολογία για τη διοργάνωση «εικονικών» συσκέψεων. Είναι, νομίζω, περιττό να αναφέρουμε πόσο κρίσιμος είναι ο ρόλος των συσκέψεων στον κόσμο των επιχειρήσεων, όσον αφορά στην ανταλλαγή απόψεων, τη λήψη καθοριστικών αποφάσεων, την επίλυση προβλημάτων και την ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ των μελών κάθε ομάδας.

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, το βιβλίο απευθύνεται σε όλες τις εταιρείες και τους οργανισμούς, δεδομένου ότι εκεί οι συσκέψεις απασχολούν καθημερινά κάθε στέλεχος ή επικεφαλής ομάδας, σε όλους τους μάνατζερ και στελέχη επιχειρήσεων, αλλά και σε κάθε εργαζόμενο που θέλει να διακριθεί. Από τα βασικά πλεονεκτήματα του εν λόγω βιβλίου είναι οι κατατοπιστικοί πίνακες, τα παραδείγματα και τα φύλλα αυτοαξιολόγησης που εμπεριέχει, τα οποία και το καθιστούν ένα εργαλείο που κυριολεκτικά «σου λύνει τα χέρια». Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλείψουμε ότι το έργο φέρει τη σφραγίδα του Harvard Business School.

Ο Nick Morgan είναι ειδικός σε θέματα επικοινωνίας. Ασχολείται με την εκπαίδευση στελεχών και είναι συγγραφέας του «Working the Room: How to Move People to Action Through Audience-Centered Speaking» (HBS Press, 2003).

Συγγραφέας: Nick Morgan
Μετάφραση: Άννα Μαρκουλιδάκη, Επιμέλεια: Γιάννης Ζηρίνης
Εκδόσεις: Κριτική, Σειρά: Μικρή Σειρά του Μάνατζερ, Χρόνος έκδοσης: 2010
Σελίδες: 128, Τιμή: 10 ευρώ, ISBN: 978-960-218-647-3