Με το μήνυμα «Σκάσε ένα χαμόγελο! Με μία τσίχλα Orbit σε φάκελο!» η BBDO παρουσιάζει το νέο τηλεοπτικό σποτ για την επιτυχημένη τσίχλα της Wrigley, την Orbit.

«Τα χαμόγελα στα καλύτερά τους!», λέει μέσα από τη νέα τηλεοπτική καμπάνια η BBDO στο ελληνικό κοινό, παρουσιάζοντας το προϊόν της Wrigley, της εταιρείας που πρώτη λάνσαρε την κατηγορία «φάκελο» σε τσίχλα στην ελληνική αγορά και καθιέρωσε την καινοτομία αυτή. «Με όχημα τις τσίχλες Orbit σε Φάκελο και με ένα μοντέρνο διαφημιστικό spot», δηλώνει η εκπρόσωπος του τμήματος μάρκετινγκ της Wrigley, «η εταιρεία παρουσιάζει ένα χαρούμενο μήνυμα, μία ολόφρεσκη καμπάνια που σου μεταδίδει την αισιοδοξία της χωρίς να το καταλάβεις.

 Πίνακας 1: Τσίχλες – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Φεβ. 2009  Ιαν.-Φεβ. 2010
 Trident Senses  0,00  403,45
 Mentos Pure White  0,00  167,36
 5 (Wrigley)  0,00  117,97

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Τσίχλες – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Φεβ. 2009  Ιαν.-Φεβ. 2010
 Τηλεόραση  162,76  631,64
 Ραδιόφωνο  0,00  70,35
 Περιοδικά  63,57  0,00
 Εφημερίδες  0,00  0,00
 Σύνολο κατηγορίας  226,33  701,99

 Πηγή: Media Services SA

Οι τσίχλες Orbit έχουν τον πιο ανατρεπτικό και σκανδαλιάρικο ρόλο που θα μπορούσαν να έχουν σε μια διαφήμιση. Σαν να σου λένε…: Ό,τι κι αν συμβαίνει… μη σκας! Έλα στη διάθεση της Orbit και νιώσε όμορφα! Μέσα από μια μεγάλη γκάμα γεύσεων, μπορείς να απολαύσεις δροσερό δυόσμο και μέντα. Αν πάλι τα φρούτα σού ταιριάζουν καλύτερα, δοκίμασε φράουλα, tropical και raspberry και νιώσε κι εσύ τον ξένοιαστο, αλλά γεμάτο αυτοπεποίθηση χαρακτήρα της Orbit!

Με γνώμονα πάντα να νιώθεις καλά και να είσαι σίγουρος για τα χαμόγελό σου, οι τσίχλες Ortbit φροντίζουν να είναι κοντά σου συνέχεια για να σε βοηθούν να χαρίζεις το πιο όμορφο χαμόγελό σου. Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις ένα φάκελο Orbit και… να σκάσεις ένα χαμόγελο! Γιατί με την Orbit εμπιστεύεσαι το χαμόγελό σου! Έτσι απλά!».

Info:
Πελάτης:
Wrigley, Προϊόν: Orbit σε Φάκελο, Δημιουργός: BBDO Athens, Μέσα προβολής: Τηλεόραση, Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Μάρτιος-Απρίλιος 2010.