Τα 2 νέα λανσαρίσματα έχουν πολύ δυνατή υποστήριξη τόσο στα σημεία πώλησης όσο και στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και τα έντυπα μέσα, αλλά και με outdoor καμπάνια. Συγκεκριμένα, με 3 τηλεοπτικά spots με concepts «η Orbit ανοίγει τον φάκελο Σχέσεις / Μουσική / Ποδόσφαιρο», ραδιοφωνικά spots και διαγωνισμούς με πλούσια δώρα, προβολές στους δρόμους, καταχωρίσεις σε κλαδικά και lifestyle περιοδικά, πανελλαδικές δειγματοδιανομές, αλλά και στα σημεία πώλησης με διαφημιστικό υλικό και stand προώθησης των προϊόντων, όλα με ένα κοινό μήνυμα: Η πρώτη τσίχλα σε φάκελο!

Μιλώντας για το νέο προϊόν, το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας Wrigley μάς δήλωσε πως “οι νέες Orbit σε Φάκελο υπάρχουν ήδη και στα 2 κεντρικά κανάλια διανομής, περίπτερα και οργανωμένο εμπόριο, και χαίρουν της προτίμησης των καταναλωτών. Με στόχο, λοιπόν, την ενημέρωση των καταναλωτών, αλλά και την αύξηση των κερδών των λιανοπωλητών, η Wrigley με τις νέες Orbit σε Φάκελο, θέτει για άλλη μια φορά ως προτεραιότητα την προσφορά προϊόντων που απαντούν σε επιθυμίες και ανάγκες αγοράς”.

Οι νέες Orbit σε Φάκελο είναι αναγνωρισμένες από την Παγκόσμια Οδοντιατρική Ομοσπονδία (FDI) και περιέχουν ξυλιτόλη για πιο υγιή δόντια.