Η βελτίωση του παρεχόμενου προϊόντος είναι ένας από τους βασικούς στόχους της διοίκησης της Όπτιμα ΑΕ για το 2024. Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση της εταιρείας που δημοσιοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023, για την τρέχουσα χρονιά «δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της έρευνας της αγοράς και της παρακολούθησης των εξελίξεων και γενικότερων τάσεων στην αγορά, προκειμένου να παρασχεθούν προς τους πελάτες υπηρεσίες εγγυημένης ποιότητας και υψηλών προδιαγραφών».
Οι προβλέψεις για την πορεία του Ομίλου Όπτιμα και στη χρήση 2024 είναι ανάλογες των αποτελεσμάτων της κλειόμενης χρήσης 2023. Ειδικότερα για την εταιρεία, «η εκτίμηση παραμένει θετική με οργανική ανάπτυξη πωλήσεων, αύξηση της ανταγωνιστικής θέσης στην αγορά και διατήρησης της κερδοφορίας σε υγιή επίπεδα».
Υπενθυμίζεται ότι το 2023 ολοκληρώθηκε η απορρόφηση της Όπτιμα Food Gallery από την Όπτιμα ΑΕ, με τελική έγκριση τον περασμένο Δεκέμβριο, κάτι που διαμόρφωσε τις συνολικές πωλήσεις 2023 σε 200,18 εκατ. ευρώ για την Όπτιμα ΑΕ, με μεικτά κέρδη ύψους 21,6 εκατ. ευρώ.
Άλλωστε, το μετοχικό κεφάλαιο της Όπτιμα μειώθηκε φέτος -στις 2 Απριλίου 2024- κατά 3 εκατ. ευρώ, μέσω ακύρωσης 740.760 ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας €4,05 η καθεμία.
Το σύνολο εσόδων για της εταιρείες που συγχωνεύτηκαν διαμορφώθηκε πέρσι στα 22,54 εκατ. ευρώ, με καθαρό αποτέλεσμα στα 10,23 εκατ. ευρώ. Για το 2023, ο καθαρός κύκλος εργασιών του Ομίλου Όπτιμα ξεπέρασε τα 202,33 εκατ. ευρώ, με συνολικό κόστος πωληθέντων άνω των 180,42 εκατ. ευρώ. Τα αποτελέσματα προ φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν κατά την περσινή χρήση σε 11,16 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,16%, σε σχέση με το 2022. Ο κύκλος εργασιών της χρήσης 2022 για την εταιρεία είχε κλείσει στα 177,56 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη του 2023, κατανεμημένα κατά 100% στους ιδιοκτήτες της μητρικής εταιρείας, διαμορφώθηκαν σε 8,81 εκατ. ευρώ. Οι επιχορηγήσεις και τα σχετικά έσοδα της μητρικής εταιρείας για το 2023 διαμορφώθηκαν σε €632.085,32. Το σύνολο καθαρής θέσης, προβλέψεων και υποχρεώσεων του 2023 διαμορφώθηκε σε 97 εκατ. ευρώ, έναντι 94,15 εκατ. ευρώ το 2022, με ποσοστιαία αύξηση κατά 5,27%.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter