Το τυρί Λογάδι της Όπτιμα ΑΕ, επανασυστήνεται στο καταναλωτικό κοινό με νέες, ανανεωμένες συσκευασίες.
Το επαναλανσάρισμα των συσκευασιών για «Λογάδι» υιοθετεί σύγχρονη αισθητική και αφορά την ελαφρά τροποποίηση του λογοτύπου, με ανανέωση του δημοφιλούς εικαστικού. Επιτυγχάνει με αυτό τον τρόπο την επιθυμητή μοντέρνα προσέγγιση, η οποία συνάδει με το πώς αντιλαμβάνονται οι σημερινοί καταναλωτές το προϊόν, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της εταιρείας παραγωγής. Το «Λογάδι» διατηρεί τα στοιχεία κατατεθέν της μάρκας, όπως το ηπειρώτικο πέτρινο γεφύρι, το ποτάμι και τα βουνά.
Η προσθήκη της πρότασης σερβιρίσματος στις νέες συσκευασίες ενισχύει τον απολαυστικό χαρακτήρα του προϊόντος, με light γευστικές προτάσεις. Άλλωστε, πρόκειται για τυρί με μόλις 17% λιπαρά.
Παράλληλα, τονίζεται επιπρόσθετα η μοναδική συνταγή τριών ειδών γάλακτος: Αγελαδινό, πρόβειο, κατσικίσιο.
Οι νέες συσκευασίες του τυριού «Λογάδι» έχουν καταστεί περισσότερο εύχρηστες και πρακτικές για τον καταναλωτή: Το νέο σκαφάκι διαθέτει εύκολο άνοιγμα, αλλά και δυνατότητα κλεισίματος. Η παρουσία λεπτών διαχωριστικών φύλλων ανάμεσα στις φέτες, οι οποίες είναι τοποθετημένες σε κλιμακωτή διάταξη, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση και αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα του προϊόντος «Λογάδι».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter