Πολλοί καταναλωτές που προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες click & collect για να αγοράσουν τα δώρα τους κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ. Βρετανία (έρευνα της YouGov, για λογαριασμό των εταιρειών JDA και Centiro, που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας), αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα.

Συγκεκριμένα, περίπου το 31% διαπίστωσε πως οι λιανέμποροι από τους οποίους παρήγγειλαν τα προϊόντα δεν διέθεταν κάποιο σημείο παραλαβής εντός του καταστήματος, σε ποσοστό 31% δήλωσαν πως χρειάστηκε να περιμένουν πολλές ώρες για να παραλάβουν την παραγγελία τους, ενώ ένα ποσοστό 24% διαπίστωσε πως το προσωπικό δεν μπορούσε να βρει την παραγγελία τους. Πολύ μεγάλο ποσοστό, 48%, ταλαιπωρήθηκε από αργοπορία στην παραλαβή της παραγγελίας ή δεν κατόρθωσε ποτέ να παραλάβει τα προϊόντα, ενώ ένα 48% δήλωσε πως δεν ήταν στο σπίτι τη στιγμή της παράδοσης. Σύμφωνα με τον Jason Shorrock, vice president σε θέματα στρατηγικής λιανεμπορίου της JDA, παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, όπως απέδειξε η περίπτωση των παραγγελιών κατά τη διάρκεια των εορτών, υπάρχουν πολλά διαδικαστικά ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν. Είναι σημαντικό το στοιχείο πως το 77% των Βρετανών δήλωσε πως, λόγω μιας απογοητευτικής online εμπειρίας, είναι πολύ πιθανό να επιλέξει την επόμενη φορά άλλον λιανέμπορο για την αγορά δώρων.