Στα τέλη Νοεμβρίου η Lidl παρουσίασε ένα online κατάστημα στη Φινλανδία, με βασικό στόχο την κάλυψη κυρίως των αναγκών καταναλωτών που προσέχουν τη υγεία τους.

Μέσω του online καταστήματος προσφέρεται μια επιλογή από συμπληρώματα διατροφής, υπερτροφές, ξηρούς καρπούς και βιταμίνες (συνολικά περίπου 100 κωδικοί). Η διεύθυνση του ηλεκτρονικού καταστήματος www.sportyfeel.fi, παραπέμπει άμεσα στη γκάμα των PL συμπληρωμάτων διατροφής της Lidl, των Sportyfeel, που έχουν 50% μερίδιο των πωλούμενων κωδικών. Η εν λόγω γκάμα προϊόντων παρουσιάστηκε αρκετά χρόνια πριν στη Φινλανδία και η συμμετοχή τους στο ράφι των φυσικών καταστημάτων βαίνει αυξανόμενη.

Η αλυσίδα έχει επενδύσει στη σύνδεση του brand με την υγεία, μέσω σχετικών χορηγιών και δραστηριοτήτων που αναπτύσσει στα social media. Το brand Sportyfeel ήταν χορηγός του Ημιμαραθώνιου του Ελσίνκι το 2018, ενώ ο λογαριασμός του στο Instagram αριθμεί περί τους 20.000 followers. Η νέα online γκάμα του brand είναι μεγαλύτερη από αυτή που διαθέτει στα φυσικά της καταστήματα, ενώ κάποια προϊόντα, όπως οι μπάρες πρωτεΐνης, διατίθεται online σε μεγαλύτερες συσκευασίες. Οι πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να παραλαμβάνουν τα προϊόντα που αγόρασαν και στις θυρίδες που πρόσφατα εγκατέστησε η αλυσίδα σε διάφορα σημεία πώλησης.

Έως το τέλος του 2018, η Lidl προγραμματίζει την τοποθέτηση 50 θυρίδων παραλαβής αγορών στα 177 καταστήματα που διατηρεί στη χώρα.