Το καταναλωτικό κοινό, στο οποίο κυρίως απευθύνεται, είναι οι νέες, μοντέρνες, εργαζόμενες γυναίκες 25-44 ετών που δοκιμάζουν εύκολα καινούργιες ιδέες και αναζητούν προϊόντα για το νοικοκυριό που να τους λύνουν τα χέρια. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Omino Bianco Color Care έναντι των άλλων προϊόντων της κατηγορίας του είναι η σύνθεσή του no color transfer, που δεν επιτρέπει τη μεταφορά χρωμάτων μεταξύ των ρούχων κατά την πλύση. Επιπλέον, είναι κατάλληλο για όλα τα χρωματιστά αλλά και τα λευκά ρούχα.
Κυκλοφορεί σε όλα τα κανάλια διανομής του μοντέρνου εμπορίου. Ηδη, από 4 Ιουνίου 2007, έχει ξεκινήσει η τοποθέτησή του στα σημεία πώλησης. Θα υποστηριχθεί με έντονο διαφημιστικό πρόγραμμα, προωθητικές ενέργειες στο κατάστημα και αλλού, με την παροχή στο λιανεμπόριο ειδικού εξοπλισμού για τοποθέτησή του στο κατάστημα κλπ. Το διαφημιστικό του πλάνο προβλέπει προβολή στην τηλεόραση και σε άλλα μέσα. Σύντομα θα τοποθετηθούν ειδικά σταντ εδάφους, ενώ θα ξεκινήσουν δειγματοδιανομές και ενέργειες υποστήριξης εντός του καταστήματος.
Το λιανεμπόριο, δηλώνει η εταιρεία, θα κερδίσει σημαντικά οφέλη από την τοποθέτησή του στο ράφι, αφού η κίνηση αυτή αποτελεί επένδυση σε μία αξιόλογη μάρκα με ιστορία στα υγρά απορρυπαντικά, που θα προσελκύσει μια σημαντική και ανερχόμενη σε μέγεθος μερίδα καταναλωτών, η οποία αναζητά εύκολες, πρακτικές λύσεις.