«Ίδιους και υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης» αναμένει για το 2024 ο Όμιλος Βιολάντα. Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, που μίλησαν στο FOODReporter «και το 2024 θα συγκαταλέγεται στις πετυχημένες χρονιές για τον Όμιλο». Βιολάντα και Vitafree έπιασαν το 2024 τους στόχους νέων προϊόντων. Το κυριότερο νέο είναι η ολοκλήρωση της επένδυσης κατασκευής του νέου εργοστασίου μπισκότων.
Ο Όμιλος έχει αυξήσει παραγωγική δυναμικότητα, που επιτρέπει την παραγωγή νέων προϊόντων και την είσοδο σε νέες κατηγορίες. Εξακολουθεί να υπάρχει περιθώριο βελτίωσης της μέσης παραγωγικότητας ανά εργαζόμενο, η οποία μειώθηκε κατά 8,33%, σε επίπεδο εταιρείας, μεταξύ 2022 και 2023. Ο Όμιλος εμφάνισε, για το 2023, συγκεντρωτικό κύκλο εργασιών ύψους 39,55 εκατ. ευρώ, έναντι 34,3 εκατ. ευρώ το 2022, σε αύξηση κατά 15,32%. Το μεικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 28,72%, από 9,43 εκατ. ευρώ, σε 12,14 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν στα 5,53 εκατ. ευρώ, έναντι 4,96 εκατ. ευρώ το 2022, αυξητικά κατά 11,37%. Τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) άγγιξαν τα 4,21 εκατ. ευρώ, έναντι 3,76 εκατ. ευρώ (αύξηση κατά 11,95%). Τέλος, τα κέρδη μετά φόρων έκλεισαν στα 3,94 εκατ. ευρώ το 2023, έναντι 3,53 εκατ. ευρώ το 2022, αυξητικά κατά 11,44%.
Έφερε αύξηση παραγωγικότητας το νέο εργοστάσιο
Σε εταιρικό επίπεδο, η Βιολάντα ξεπέρασε τον τζίρο των 32,54 εκατ. ευρώ το 2023, έναντι 28,12 εκατ. ευρώ το 2022, αυξητικά κατά 15,75%. Ο κύκλος εργασιών της Βιολάντα αποτελεί το 82,3% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου.
Το μεικτό αποτέλεσμα της προηγούμενης χρήσης για την εταιρεία άγγιξε τα 10,69 εκατ. ευρώ, τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων έφθασαν τα 3,08 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων τα 2,87 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 2,19 εκατ. ευρώ. Το 2023, η Βιολάντα αύξησε τον όγκο παραγωγής κατά 23,62%, από 6.900 τόνους σε 8.530 τόνους.
Αντίστοιχα, το 2023 ήταν για τη Vitafree η χρονιά υπερπήδησης των 7 εκατ. ευρώ τζίρου, σε αύξηση 13,36%. Τα μεικτά κέρδη έφθασαν τα 1,45 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη της Vitafree για το 2023 αυξήθηκαν κατά 17,88%, από €671.122,23, σε €791.119,06, αποτελώντας πλέον το 20,1% της καθαρής ομιλικής κερδοφορίας.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter