Στα 150 εκατ. ευρώ έκλεισε ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Βενέτη το 2024, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της μητρικής, Παναγιώτη Μονεμβασιώτη. Τα 141 καταστήματα Βενέτης (Φούρνοι Βενέτη, Βενέτης 1948, Veneti Food Hall, με τα 9 franchised Veneti Go!, κατέγραψαν τζίρο 75 εκατ. ευρώ το 2024, με ανάπτυξη κατά 17%, μείωση όμως εταιρικής κερδοφορίας κατά 15%, στα 5,8 εκατ. ευρώ. Ως κύριοι λόγοι μείωσης αναφέρθηκαν η ακριβή ενέργεια και η αύξηση κόστους πρώτων υλών.
Ο Όμιλος φέρεται να «εγκλωβίστηκε» στη στρατηγική μεταφοράς του εργοστασίου από τη Λυκόβρυση Αττικής στη Βοιωτία, όμως η γραφειοκρατία ως προς τις χρήσεις γης έφερε τον κ. Μονεμβασιώτη να ανακοινώσει δημοσίως ότι το πλάνο μετεγκατάστασης «παγώνει» για την ώρα. Βάσει όμως του προηγούμενου σχεδιασμού, η εταιρεία δεν προχώρησε σε επενδύσεις ιδιοπαραγωγής ενέργειας στη Λυκόβρυση, μένοντας ευάλωτη στις αυξήσεις ενεργειακού κόστους. Για την επένδυση στη Βοιωτία, χάθηκαν ευκαιρίες δύο Αναπτυξιακών Νόμων, για σχέδια ύψους 30 εκατ. ευρώ. Ο κ. Μονεμβασιώτης παραδέχτηκε ότι τα καταστήματα και το εργοστάσιο εμφανίζουν σημαντικές ανάγκες προσωπικού. Υπάρχουν καταστήματα που λειτουργούν δίχως διευθυντή, με αποτέλεσμα μείωση της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας των πελατών, λόγω καθυστερήσεων.
Το project Παγωτά Δωδώνη
Αναφορικά με τα Παγωτά Δωδώνη, ο κ. Μονεμβασιώτης είπε ότι η δικαστική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών για επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης που προηγήθηκε της εξαγοράς, δεν έχει εκδοθεί ακόμη. Ωστόσο, «μιας και ο Όμιλος έχει ήδη την εταιρεία στα χέρια του», προχώρησε σε αναβάθμιση του κωδικολογίου παγωτού υπό το ίδιο brand με νέες γεύσεις σε παραδοσιακές συνταγές του 1967 και παράλληλη -λελογισμένη- επέκταση, σε προϊόντα γαλακτοπωλείου και λοιπής ζαχαροπλαστικής. «Όποιος από τους παλιούς συνεργάτες του σήματος Παγωτά Δωδώνη επιθυμεί να προσθέσει το νέο κωδικολόγιο στο σημείο του υπό το brand που κατέχουμε, πολύ ευχαρίστως να το πράξει. Όμως δεν θα εξαναγκάσουμε κανέναν, καθώς στρατηγικά επιλέξαμε πρώτες ύλες ανώτερης ποιότητας σε σχέση με τις προηγούμενες και άρα, υψηλότερου κόστους. Στα νέα μας σημεία Παγωτά Δωδώνη, εταιρικά ή franchise, θα χρησιμοποιούμε το νέο κωδικολόγιο», είπε ο κ. Μονεμβασιώτης στο FOODReporter.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter