Ο Όμιλος Εταιρειών Plias καταξιωμένος για την ποιότητα και την πληρότητα των προϊόντων του, έρχεται στο προσκήνιο με μια…έξυπνη πρόταση. Μιλήσαμε με την κ. Ε. Ζογανά, Brand Manager του Nescafé Frappé smart shaker, ζητώντας «έξυπνες» απαντήσεις.

Ο Όμιλος Εταιρειών Plias καταξιωμένος για την ποιότητα και την πληρότητα των προϊόντων του, έρχεται στο προσκήνιο με μια…έξυπνη πρόταση. Μιλήσαμε με την κ. Ε. Ζογανά, Brand Manager του Nescafé Frappé smart shaker, æητώντας “έξυπνες” απαντήσεις.

Πόσο “έξυπνο” είναι το Έξυπνο Shaker Nescafé Frappé; Μιλήστε μας για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του

Ε. Ζογανά: Το έξυπνο shaker Nescafé Frappé åίναι το πρώτο και μοναδικό σετ για κρύο καφέ που “τα έχει όλα”, ακόμη και παγωμένο νερό. Ως εκ τούτου, είναι ο μόνος καφές που ο καταναλωτής βρίσκει στο ψυγείο. Το απολαμβάνει κανείς οπουδήποτε, στην παραλία, στο αυτοκίνητο, στη δουλειά, σε μια εκδρομή.

Στο ειδικά σχεδιασμένο καπάκι του ο καταναλωτής θα βρει, εκτός από τη σωστή δόση αυθεντικού στιγμιαίου καφέ Nescafe, δύο δόσεις ζάχαρη και γάλα σε σκόνη.

Με αυτό τον τρόπο καλύπτει όλα τα γούστα των καταναλωτών;

Ε. Ζ: Βέβαια. Με το έξυπνο shaker μπορεί κανείς να απολαύσει Nescafé Frappé ìε έξι διαφορετικούς τρόπους: σκέτο, σκέτο με γάλα, μέτριο, μέτριο με γάλα, γλυκό και γλυκό με γάλα. Ο καταναλωτής πρέπει να επιλέξει πώς επιθυμεί τον καφέ του και… απλά να περιστρέψει αντίστοιχα το καπάκι του σέικερ.

Η υλοποίηση ενός τέτοιου προϊόντος δεν θα πρέπει να ήταν απλή υπόθεση.

Ε. Ζ: Αυτό είναι αλήθεια. Θέλαμε ένα προϊόν που να εμπεριέχει μια σειρά από ιδιότητες αλλά ταυτόχρονα να είναι εύχρηστο και καλαίσθητο. Χρειάστηκαν μακροχρόνιες μελέτες μέχρι να φτάσουμε στην τελική του μορφή. Το έξυπνο shaker Nescafé Frappé áποτελεί μια πρωτότυπη και πατενταρισμένη καινοτομία του Ομίλου Εταιρειών Plias. Παρασκευάζεται σε μια πρωτότυπη γραμμή παραγωγής, η οποία κατασκευάστηκε αποκλειστικά για το συγκεκριμένο προϊόν και διαθέτει όλη την απαιτούμενη τεχνογνωσία και τον εξοπλισμό που απαιτείται. Ενδεικτικά σας αναφέρω πως το ύψος της συνολικής επένδυσης έφτασε τα 600 εκατ. δρχ.

Πείτε μας λίγα λόγια για τη συμφωνία σας με τη Nestlé.

Ε. Ζ: Η Nestle είναι μια εταιρεία που φημίζεται για την ποιότητα των προϊόντων της και είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στο χώρο του καφέ. Θέλαμε το έξυπνο shaker να περιέχει καφέ άριστης γεύσης και ποιότητας και το καταφέραμε προσθέτοντας σε αυτό στιγμιαίο καφέ Nescafé Classic. Η συνεργασία αυτή άλλωστε επέτρεψε την ονομασία του νέου προϊόντος “Nescafé Frappé”.

Τι ανταπόκριση είχε το κοινό σε σχέση με το Έξυπνο Shaker Nescafé Frappé;

Ε. Ζ: Τα πρώτα δείγματα είναι εντυπωσιακά. Κάτι τέτοιο ήταν πάντως αναμενόμενο μια και το έξυπνο shaker Nescafé Frappé “ìιλάει” απευθείας στον καταναλωτή με έξυπνο και πρωτότυπο τρόπο. Πιο συγκεκριμένα, πάντως, οι βασικοί παράγοντες που ευθύνονται για τη θετική αποδοχή του προϊόντος είναι τρεις.

Ο πρώτος είναι το ίδιο του το όνομα, που αποτελεί εγγύηση ποιότητας για τους καταναλωτές. Ο δεύτερος έχει να κάνει με την εύστοχη επικοινωνία του, που έχει ήδη ξεκινήσει στην τηλεόραση και θα επεκταθεί σύντομα και στον περιοδικό Τύπο. Ο τρίτος και πιο σημαντικός παράγοντας είναι η μοναδικότητα του ίδιου του προϊόντος, το οποίο κερδίζει όλους τους καταναλωτές που περίμεναν έναν “έξυπνο” καφέ που να τα περιέχει όλα.