Ο όμιλος Μαρινόπουλος τάραξε ακόμη μια φορά τα «επιχειρηματικά νερά» της χώρας. Η Marks & Spencer PLC (Marks & Spencer) συμφώνησε να αλλάξει την σχέση συνεργασίας της στη λιανική της ένδυσης με τον όμιλο Μαρινόπουλος και να την κάνει πιο “στενή”. ‘Ετσι, απέκτησε το 50% της Marks & Spencer Marinopoulos BV, η οποία εκμεταλλεύεται 38 καταστήματα Marks & Spencer στην Ελλάδα, καθώς και σε χώρες των Βαλκανίων, συμπεριλαμβανομένης της Ρουμανίας, Βουλγαρίας και της Ελβετίας.

H συμφωνία του ομίλου Μαρινόπουλος με την πολυεθνική Μarks & Spencer έχει στόχο τη δημιουργία 50 νέων καταστημάτων τα επόμενα χρόνια σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Σλοβενία και Ελβετία, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεών της, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 115 εκατ. ευρώ το 2007, καταγράφοντας αύξηση περίπου 10% σε σύγκριση με το 2006.

Η ζήτηση που εκδηλώνεται τα τελευταία χρόνια στις αγορές της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας για προϊόντα δυτικής προέλευσης, έχει στρέψει πολλές λιανεμπορικές επιχειρήσεις στην ανάπτυξη των δικτύων τους στις εν λόγω αγορές -μεταξύ αυτών και του ομίλου Μαρινόπουλος, που αναπτύσσει ήδη στην περιοχή δίκτυα των Carrefour, Sephora, Beautyshop και Starbucks.

Εκτός από τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, η κοινοπραξία του ομίλου Μαρινόπουλος έχει την άδεια λειτουργίας καταστημάτων Μarks & Spencer σε Αυστρία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, FYROM, Αλβανία και Μαυροβούνιο, όπου για την ώρα δεν έχουν παρουσία.

Η καλή πορεία του ελληνικού ομίλου ώθησε τους ‘Αγγλους ιδιοκτήτες των Μarks & Spencer να περάσουν από τη συνεργασία, μέσω franchising, μέχρι πρότινος με τον όμιλο σε κοινοπραξία, με σκοπό να ενισχυθεί περαιτέρω και με νέα κεφάλαια η παρουσία τους στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων που, όπως όλα δείχνουν, “έχει ψωμί” τα επόμενα χρόνια.