Οργανική ανάπτυξη ύψους 9,1% πέτυχε ο Όμιλος Bel σε παγκόσμιο επίπεδο στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Παρά το έντονα πληθωριστικό περιβάλλον παγκοσμίως, φαίνεται πως ο Όμιλος Bel δικαιώνεται για τα πλάνα επέκτασης δραστηριοτήτων στα σνακ φρούτων, που «ξεκλειδώνουν» νέες αγορές.
Η ισχυρή ανάπτυξη σε νέες αγορές οδηγείται από την Κίνα, ενώ τα ήδη καταξιωμένα brands του Ομίλου στο τυρί εμφάνισαν πολύ καλές επιδόσεις σε βόρεια Αμερική και Μέση Ανατολή. Τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου της τρέχουσας χρονιάς ξεπέρασαν τα 1,79 δισ. ευρώ παγκοσμίως για τον Όμιλο και τα διαχειριστικά μεικτά αποτελέσματα αυξήθηκαν κατά 57,1% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2022: Διαμορφώθηκαν στα 108 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη για τον Όμιλο έφτασαν τα 55 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 21 εκατ. ευρώ σε σχέση με το περσινό πρώτο εξάμηνο.
Η σχετική έκθεση του Ομίλου Bel για το πρώτο εξάμηνο του 2023 επαινεί την «υπεύθυνη διαχείριση των ανατιμήσεων», αλλά και τα σχετικά «μέτρα μείωσης παραγωγικού κόστους» προκειμένου να εξουδετερωθούν οι έντονες πληθωριστικές τάσεις. Υπενθυμίζουμε ότι ο Όμιλος Bel δραστηριοποιείται πέραν των άλλων χωρών και σε Ιράν και Τουρκία, όπου επικρατεί υπερπληθωρισμός και η συνολική αξία πωλήσεων στις δύο συγκεκριμένες χώρες ενσωματώνεται προσαρμοσμένη αναλογικά.
Νέες επενδύσεις σε βιοτεχνολογία και τεχνητή νοημοσύνη
Ο Όμιλος Bel συνεχίζει τις επενδύσεις, στα πλαίσια των προτεραιοτήτων που έχει θέσει για περισσότερη καινοτομία αιχμής: Επένδυσε στην εταιρεία βιοτεχνολογίας Climax Foods Inc. για τη δημιουργία plant-based εναλλακτικών διατροφικών σχημάτων και προϊόντων. Το πρώτο κομμάτι, αυτό της έρευνας και ανάπτυξης, φαίνεται ότι θα γίνει με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Θυμίζουμε ότι το 2016 ο Όμιλος Bel είχε εξαγοράσει τη MOM Group, που ήταν μέλος της LBO France και αντίστοιχα, το 2020 είχε αποκτήσει τη γαλλική All in Foods, προκειμένου να επεκταθεί περισσότερο στις κατηγορίες των υγιεινών on-the-go σνακ με φρούτα και των vegan προϊόντων. Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2023, ο Όμιλος Bel εκκίνησε μια συμμαχία, με μέλη την πλειοψηφία των μετόχων του, για να υποστηρίξει και να προωθήσει την αναγεννητική γεωργία, με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών.
Στα πλαίσια του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου, υπεγράφη καινοτόμα επιχειρηματική συμφωνία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour στη Γαλλία, ώστε να υποστηριχθεί η «μετάβαση στη νέα εποχή των τροφίμων ελέω της κλιματικής αλλαγής».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter