Με κεντρικό μήνυμα «Τα λέμε Εκεί!», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, στηρίζοντας την επανεκκίνηση της βαριά πληγωμένης αγοράς του ho.re.ca. από το lockdown, καλεί τους καταναλωτές να ανανεώσουν τα ραντεβού τους στα γνώριμα στέκια της σερβιριζόμενης αγοράς, για φαγητό ή ποτό.

Για τη σχετική καμπάνια δημιουργήθηκε μία σειρά βίντεο, η οποία θα εξελιχθεί σταδιακά, με μηνύματα παρότρυνσης και ενθάρρυνσης του κοινού. Την πρωτοβουλία συνυπογράφουν τα τοπικώς παραγόμενα σήματά της εταιρείας FIX Hellas, Mythos και Kaiser.