«Η εκκίνηση παραγωγής της Carlsberg στην Ελλάδα είναι πολύ σημαντική για εμάς. Αφενός διότι αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσουμε να ενεργοποιήσουμε την μάρκα πολύ πιο δυνατά στην αγορά και, μάλιστα, έχουμε δώσει μεγάλη βάση στην επέκταση της γκάμας των προϊόντων με το κουτί 330 ml και αφετέρου γιατί αναβαθμίζουμε το εργοστάσιο μας στη Θεσσαλονίκη, όχι μόνο ως παραγωγικό, αλλά και ως εξαγωγικό κόμβο, εφόσον μέσα της τοπικής παραγωγής, θα εξυπηρετήσουμε πολλές αγορές της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής», ανέφερε η Μαρία Ηρωίδη, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, στο εορταστικό event για την εκκίνηση της ελληνικής παραγωγής του brand της Carlsberg στη Σίνδο, που πραγματοποιήθηκε στις 4 Μαΐου 2023 στον χώρο εκδηλώσεων Tin Pan Alley.

Στην κορυφή των πωλήσεων τα ciders της εταιρείας το 2022
«Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία βρίσκεται σε ένα καλό “momentum”. Το 2022 ήταν μία πολύ καλή χρονιά, κινηθήκαμε στο +11% και υπήρχε άνοδος στα mixers με +12,5% και στα ciders που ήμασταν σχεδόν στο +25%» απαντάει στο FOODReporter σχετικά με τις πωλήσεις της εταιρείας η Σοφία Μαυραντζούλη, Senior brand manager, Non Beer, Premium+ Beer and 3rd Party brands στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Σχετικά με τις βλέψεις για την φετινή χρονιά, η κυρία Μαυραντζούλη δηλώνει συγκρατημένα αισιόδοξη: «Σαφώς πρόκειται για μια χρονιά με δυσκολίες λόγω του αυξημένου πληθωρισμού και των ανατιμήσεων στα ενεργειακά και τις πρώτες ύλες. Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι θα ανταπεξέλθουμε και ότι το 2023 θα είναι μία χρονιά ανάπτυξης και για την αγορά και για εμάς, με το μεγαλύτερο στοίχημα να είναι ο τουρισμός».

Νέα λανσαρίσματα και η επένδυση των 20 εκατ. ευρώ
Σε ερώτηση του FOODReporter για νέα λανσαρίσματα που αναμένεται να δει η ελληνική αγορά από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η Σοφία Μαυραντζούλη απάντησε ότι ο καταναλωτής πρόκειται άμεσα, πριν το καλοκαίρι του 2023, να δοκιμάσει μία νέα γεύση της μάρκας Somersby, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τις τρεις ήδη υπάρχουσες γεύσεις της: Apple Cider, Watermelon Cider και Mango and Lime Cider.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, συνεχίζεται το επενδυτικό πλάνο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας το οποίο τρέχει εδώ και δύο χρόνια στο πλαίσιο του οποίου έγινε και η παραγωγή στη Σίνδο. «Συνεχίζουμε τις χρονιές 2023 και 2024 με επενδυτικό πλάνο ύψους 20 εκατ. ευρώ σε εγκαταστάσεις, δίνοντας, επίσης, βαρύτητα στη βιωσιμότητα, αλλά και στην εκπαίδευση, την ασφάλεια και την υγιεινή του ανθρώπινου δυναμικού μας και, φυσικά, στις καμπάνιες των μαρκών μας» υπογραμμίζει η κυρία Μαυραντζούλη.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter