Νέο κύκλο επενδύσεων ανοίγει για την ΕΥΣ η πιλοτική ενεργοποίηση του eMarket sklavenitis.gr στην Αθήνα. Η προτεραιότητά της τώρα είναι η Θεσσαλονίκη, όπου η εταιρεία ήδη αναζητεί δομές για την οργάνωση ενός τοπικού e-hub, ώστε η δραστηριότητα του ψηφιακού καταστήματος, το οποίο λάνσαρε στην Αττική στα τέλη του Νοεμβρίου, να επεκταθεί αρχικά στα όρια της πόλης και εν ευθέτω χρόνο σε κοντινές σε αυτήν περιοχές.

ληροφορίες αναφέρουν ότι το sklavenitis.gr θα είναι σε θέση να σερβίρει τους Θεσσαλονικείς εντός του 2021, πιθανότατα στο πρώτο εξάμηνο του έτους, ενώ μετά την ενεργοποίηση του πρώτου e-hub η αλυσίδα θα εξετάσει το ενδεχόμενο οργάνωσης κι ενός δεύτερου. Τα επόμενα βήματα θα φέρουν το e-shop της ΕΥΣ και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας, με την προοπτική σε βάθος διετίας να εξασφαλίζει από τις ψηφιακές πωλήσεις κατ’ ελάχιστο περί τα 90-100 εκατ. ευρώ ετησίως ή έως το 3% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.

Η ΕΥΣ θα διευρύνει τη γκάμα των προϊόντων που διακινεί ψηφιακά πέραν των 9.000 κωδικών που διαθέτει σήμερα, εντάσσοντας σε αυτή και είδη ένδυσης, υπόδησης, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.ά. Σκοπός της είναι να προσφέρει στον καταναλωτή μια ολοκληρωμένη πρόταση προϊόντων μέσω του e-shop. Όσο για την πολιτική τιμών, ο καταναλωτής αγοράζει στις ίδιες τιμές, είτε προμηθεύεται αγαθά από τα φυσικά καταστήματα του δικτύου είτε από το sklavenitis.gr, είτε από το e-food.gr, με το οποίο συνεργάζεται η εταιρεία. Ανάλογη πολιτική θα ακολουθηθεί από τα τρία δίκτυα και σε ό,τι αφορά τις παρεχόμενες στο κοινό προσφορές.

Σημειώνεται ότι η ΕΥΣ θα εξακολουθήσει να συνεργάζεται με το e-food.gr, προσφέροντας 3.500 κωδικούς προϊόντων από τους 9.000 που διαθέτει το sklavenitis.gr, σε περιοχές και πόλεις όπως η Αττική, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, τα Ιωάννινα, η Λάρισα και ο Βόλος, ενώ θα επεκτείνει τη δράση της και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας. Μοναδική περίπτωση διακοπής της εν λόγω συνεργασίας θα υπάρξει, μόνον εφόσον το sklavenitis.gr «κανιβαλίσει» τις πωλήσεις του e-food.gr, πράγμα το οποίο ενδεχομένως θα συμβεί, αλλά στο μακρινό μέλλον.

Σε πλήρη ανάπτυξη ως τον Μάρτιο
Το sklavenitis.gr θα τεθεί σε πλήρη ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2021, καλύπτοντας σε αυτή τη φάση το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής. Το eMarket της αλυσίδας λειτουργεί όλες τις ημέρες της εβδομάδας, με δωρεάν παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ ανά παραγγελία, ενώ για αγορές κάτω των 30 ευρώ προβλέπεται κόστος παράδοσης, υπολογιζόμενο με βάση τη χιλιομετρική απόσταση του σημείου παραλαβής που επιλέγει ο πελάτης. Οι παραδόσεις των παραγγελιών γίνονται από τη Δευτέρα έως και το Σάββατο, από τις 7 το πρωί έως τις 11 το βράδυ και οι πληρωμές γίνονται με όλους τους τρόπους που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα.

Σε ό,τι αφορά το επενδυτικό κόστος του ανοίγματος της αλυσίδας στις ηλεκτρονικές πωλήσεις (υποδομές, εφαρμογές, προσωπικό κ.ά.), όπως δηλώνεται στο «σελφ σέρβις», αποτελεί μέρος των περίπου 50 εκατ. ευρώ, τα οποία διαθέτει ετησίως η εταιρεία, στο πλαίσιο του προγράμματος ανακαίνισης των παλαιότερων καταστημάτων της. Αναφορικά με την κερδοφορία της από το συγκεκριμένο πεδίο δραστηριοτήτων, φαίνεται ότι δεν έχουν προβλεφθεί συγκεκριμένοι στόχοι. Προτεραιότητα της ΕΥΣ είναι η κάλυψη της online πελατείας ιδιαίτερα την περίοδο αυτή, που η κρίση στη δημόσια υγεία διαφοροποιεί έντονα τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.