Τον Δεκέμβριο του 2002 άνοιξε το πρώτο κατάστημα της Ola Stores στον Άλιμο. Φέτος δημιουργήθηκε το πρώτο Ola Stores εκτός των τειχών της πρωτεύουσας -στο Ηράκλειο της Κρήτης-, εγκαινιάζοντας την επέκταση της αλυσίδας στην επαρχία. Σύντομα θα ακολουθήσει η ίδρυση καταστημάτων σε Χανιά, Ρόδο και Γιάννενα.


Τον Δεκέμβριο του 2002 άνοιξε το πρώτο κατάστημα της Ola Stores στον Άλιμο. Φέτος δημιουργήθηκε το πρώτο Ola Stores εκτός των τειχών της πρωτεύουσας -στο Ηράκλειο της Κρήτης-, εγκαινιάζοντας την επέκταση της αλυσίδας στην επαρχία. Σύντομα θα ακολουθήσει η ίδρυση καταστημάτων σε Χανιά, Ρόδο και Γιάννενα.


Τα Ola Stores απευθύνονται σε όσους επιθυμούν να απασχοληθούν σε μια επιχείρηση είτε προσωπικά είτε με την οικογένειά τους ή απασχολώντας το πολύ έναν υπάλληλο. Η μέχρι σήμερα εμπειρία αποδεικνύει πως αποτελούν μια πολύ καλή επιχειρηματική επιλογή. “Οι πωλήσεις των καταστημάτων που έχουν ενταχθεί υπό καθεστώς franchising στην αλυσίδα, παρουσιάζουν αύξηση 20% έως 30% στον τζίρο τους, ενώ αύξηση παρουσιάζει και το ποσοστό μικτού κέρδους, από 12%-13% σε 18%-20%”, δηλώνει ο κ. Γρηγόρης Τσερεγκώφ διευθύνων σύμβουλος της Ola Stores AE.

Τα Ola Stores έχουν επιλέξει να είναι “το σούπερ μάρκετ των περιπτέρων και το περίπτερο των σούπερ μάρκετ”. Αυτό εξηγείται ως εξής: Το Ola είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα: του κλασικού ψιλικατζίδικου και του μίνι μάρκετ. To πρώτο λειτουργεί ως σούπερ μάρκετ, έχοντας μεγαλύτερη ποικιλία σε ζαχαρώδη, σνακς κλπ, ενώ το δεύτερο λειτουργεί ως περίπτερο, αφού εκεί ο καταναλωτής δεν βρίσκει μεν μεγάλη ποικιλία, αλλά καλύπτει έκτακτες ανάγκες. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και σε ορισμένες πολύ σημαντικές παραμέτρους των καταστημάτων. Για παράδειγμα οι γόνδολες έχουν ύψος 1,40 μ. ώστε ο πελάτης να έχει την εικόνα ολόκληρου του μαγαζιού. Έχει δοθεί επίσης μεγάλη έμφαση στη διαχείριση των περιοδικών. Από τις έρευνες που πραγματοποίησε η εταιρεία προέκυψε ότι στα υπάρχοντα καταστήματα τα περιοδικά "είναι όλα στοιβαγμένα και σκονισμένα" και "δεν μπορούμε εύκολα να βρούμε και να διαλέξουμε", όπως χαρακτηριστικά δήλωσαν οι ερωτηθέντες. Γι' αυτό στα Ola Stores υπάρχουν εκθετήρια μήκους 3-5 μέτρων, όπου τοποθετούνται τα περιοδικά. Έχει ακόμη δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών. Για παράδειγμα, τα είδη περιπτέρου είναι όλα τοποθετημένα στον πάγκο του κάθε καταστήματος, όπου η εξυπηρέτηση γίνεται όπως σε ένα κλασικό περίπτερο.


Ola Stores-food


Η Ola Stores έχει υιοθετήσει έναν άξονα επέκτασης στην επαρχία που περιλαμβάνει την Κρήτη, την Πάτρα, τη Θεσσαλονίκη -όπου ήδη προωθεί την ίδρυση τριών εταιρικών υποκαταστημάτων- και τη Λάρισα. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα λειτουργήσουν ακόμα 11 καταστήματα εκτός Αθηνών. Γενικά, φέτος υπολογίζεται πως το δίκτυο θα φθάσει τα 65 καταστήματα, με 11 νέα στην επαρχία και 16 στην Αθήνα. Συνολικά, μέχρι το τέλος του Μαρτίου θα λειτουργούν 44 καταστήματα.

“Τώρα πειραματιζόμαστε με μια νέα μορφή καταστήματος”, δηλώνει ο κ. Τσερεγκώφ, “που θα τείνει περισσότερο στο food market. Δηλαδή δεν θα έχει εφημερίδες, αλλά καταψύξεις, ενώ θα διαθέτει και τυποποιημένα οπωρολαχανικά. Αυτό θα μας εξασφαλίσει μεγαλύτερη κερδοφορία, γιατί άλλο είναι να πουλάς τρόφιμα, με ποσοστό κέρδους 20%-25%, κι άλλο να διαθέτεις Τύπο, με ποσοστό 6%-7%. Το βασικό brand δεν θα αλλάξει. Απλώς, κάποια στιγμή θα εμφανιστεί και η επωνυμία Ola Stores-food σε καταστήματα κάπως μεγαλύτερα, δηλαδή τουλάχιστον των 60 τμ. Ένα τέτοιο μαγαζί θα λειτουργήσει πιλοτικά το καλοκαίρι στα Βριλήσσια. Θα παρακολουθήσουμε στενά ένα εξάμηνο τη δυναμική του και, αν έχει την απόδοση που περιμένουμε, από το 2007 θα βάλουμε μπροστά το άπλωμα και αυτής της ιδέας”.

Η εταιρεία συζητά επίσης με μία από τις πέντε μεγάλες εταιρείες πετρελαιοειδών, που ενδιαφέρεται να ενταχθούν στα πρατήριά της μονάδες ψιλικών-μίνι μάρκετ. Η υπογραφή συμφωνίας αναμένεται να γίνει σύντομα. Φέτος προβλεπόταν να λειτουργήσουν τα πρώτα δύο ή τρία πιλοτικά καταστήματα, με πρωτοποριακό στήσιμο, μοναδικό σε όλο τον κόσμο, όπως δηλώνει η εταιρεία.