«Ελληνικό Κρασί: Στρατηγικό Σχέδιο & Οικονομική Κρίση» ήταν ο τίτλος της συνέντευξης τύπου που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ) στις 15 Ιουνίου, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τα ΜΜΕ και τους αρμόδιους φορείς για τις θετικές πρωτοβουλίες του κλάδου κόντρα στην ύφεση.

Με κεντρικά συνθήματα «φιλικές τιμές παντού» και «το επώνυμο είναι ελληνικό», οι εκπρόσωποι του ΣΕΟ αναφέρθηκαν στις ανάγκες στήριξης της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού κρασιού, με αναγκαίες θεσμικές αλλαγές, ώστε να ακολουθούνται οι παγκόσμιες τάσεις της οινικής αγοράς, και ενσωμάτωσης των πρωτοβουλιών προώθησής του στις εθνικές ενέργειες προβολής της χώρας ως τουριστικού προορισμού. Ως κορυφαία προτεραιότητα του οινικού κλάδου ανέδειξαν την αναβάθμιση της ελληνικής οινικής εμπειρίας, κυρίως στις τουριστικές περιοχές, ώστε η χώρα να αποτελέσει το καλύτερο εκθετήριο του σύγχρονου ποιοτικού ελληνικού κρασιού.

Αφορμή της εκδήλωσης ήταν η ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδίου για το marketing και το branding του ελληνικού κρασιού. Το εν λόγω σχέδιο διαπιστώνει ότι παρότι οι έλληνες καταναλωτές γνωρίζουν την ποιοτική επανάσταση που έχει συντελεστεί στον οινικό τομέα της χώρας μας τα τελευταία χρόνια, η κατανάλωση του ποιοτικού εμφιαλωμένου ελληνικού κρασιού δεν ξεπερνά το 50% της συνολικής κατανάλωσης.