«Η κατηγορία του ρουμιού είναι μια από τις πλέον ανοδικές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών τα τελευταία χρόνια, τάση την οποία ακολουθούν και τα προϊόντα της Angostura, όχι απλά επαναφέροντας τους όγκους τους σε pro – covid επίπεδα, αλλά ακόμα και τριπλασιάζοντας τις πωλήσεις σε πάνω από μια ετικέτες της οικογένειας Angostura», ανέφερε χαρακτηριστικά στο FOODReporter η Κλαίρη Χαρόγιαννη, Head of Marketing & Trade Marketing της Beverage World.

Angostura Bitters: Το απαραίτητο εργαλείο των high-end bars
«O Οίκος Angostura έχει συμβάλει σημαντικά στη θεμελίωση αυτού που όλοι σήμερα ξέρουμε ως “κουλτούρα των cocktails”. Καθώς αυτή εξελίσσεται, έτσι και η Angostura συνεχίζει να εξελίσσεται μαζί της», σημείωσε στο FOODReporter ο επί σειρά ετών Global Brand Ambassador του Οίκου Angostura, Daniyel Jones, με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων του Οίκου. «Όταν επισκεφτεί ο καταναλωτής οποιοδήποτε high-end bar θα δει ότι οι συνταγές των πλέον κλασσικών cocktail όπως Old Fashioned, Manhattan, Champagne Cocktail, 1930’s Dry Martini, Mai Tai κ.ά., “απαιτούν” Angostura Bitters. Για να είμαστε ειλικρινείς, σήμερα δεν υπάρχει bar που να σερβίρει cocktail και να μην έχει στην κάβα του Angostura Bitters. Τόσο οι επαγγελματίες του χώρου, όσο και οι καταναλωτές εμπιστεύονται την τεχνογνωσία του Οίκου», σχολίασε ο κ. Jones. Αναφορικά, η προσθήκη του Οίκου Angostura στο portfolio της Beverage World χρονολογείται το 2016, με την πιο πρόσφατη προσθήκη στην ποικιλία της Angostura να πραγματοποιείται τον προηγούμενο χρόνο με το Angostura Tamboo, σκούρο spiced ρούμι. «Άμεσα δεν υπάρχει πλάνο για κάποια επιπλέον προσθήκη στο κωδικολόγιο της μάρκας, αλλά υπάρχουν άλλες αλλαγές που αναμένονται να παρουσιαστούν στην αγορά τον επόμενο χρόνο και σχετίζονται με την εμφάνιση των προϊόντων», επεσήμανε η κυρία Χαρόγιαννη.

Η κινητήρια δύναμη πίσω από την ανοδική πορεία των cocktails
Στην ερώτηση του FOODReporter για την αυξανόμενη δημοτικότητα των cocktails σήμερα, ο Global Brand Ambassador του Οίκου απάντησε: «Σήμερα, τα cocktails αποτελούν μέρος και της γαστρονομικής κουλτούρας. Κατά συνέπεια, κινούνται και εξελίσσονται παράλληλα. Οι σεφ και οι bartenders συνδυάζουν τις γνώσεις τους για να δημιουργήσουν νέες συνταγές, οι οποίες αλληλοσυμπληρώνονται. Έτσι, έχουμε μπροστά μας μια “συγχώνευση”, ένα fusion της κουζίνας και του bar που έχει φέρει μια νέα διάσταση στο πώς αντιλαμβανόμαστε τα cocktails. Πλέον η δημιουργία μιας «εμπειρίας ποτού» είναι αυτό που βρίσκεται στο προσκήνιο του σχεδιασμού. Αυτή είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την ανοδική πορεία που εμφανίζουν τα cocktails».
Όσον αφορά στις τάσεις κατανάλωσης ρουμιού για την καλοκαιρινή περίοδο, ο κ. Jones υπογράμμισε ότι τα πιo “fun” cocktails με ρούμι θα έχουν την τιμητική τους. «Οι επιλογές με χαμηλό ή καθόλου αλκοόλ θα συνεχίσουν, επίσης, να είναι δημοφιλείς, ειδικά μεταξύ των νέων και της Gen – Ζ. Ανάμεσα στα αγαπημένα μου ποτά αυτού του στυλ είναι τα αρωματισμένα της σειράς bitters, όπως τα LLB (Lemon Lime & Bitters), ένας αφρώδης συνδυασμός λεμονάδας με Angostura Aromatic Bitters ή ανθρακούχο νερό με Angostura Orange bitters και ο συνδυασμός παγωμένου καφέ με Angostura Cocoa Bitters, που είναι μια εξαιρετική επιλογή για τους λάτρεις και του καφέ και του low-alcohol», συμπλήρωσε.

Όσον αφορά στην ειδοποιό διαφορά των προϊόντων του Οίκου Angostura που τα κάνει να ξεχωρίζουν σε μια ανταγωνιστική αγορά, ο Daniyel Jones ανέφερε ότι η εκλεπτυσμένη γεύση και η κληρονομιά σε συνδυασμό με την ιστορικότητα και την κουλτούρα που κρύβονται πίσω από το εκλεκτό ρούμι, είναι μερικά από τα «συστατικά» που θα κερδίσουν έναν λάτρη ρουμιού. «Το 2012, ο Οίκος κυκλοφόρησε το πιο ακριβό ρούμι στον κόσμο, το Legacy by Angostura, ένα χαρμάνι από επτά παλαιωμένα ρούμια, με το νεότερο να είναι 17 ετών και συλλεκτική φιάλη από πολυτελή μπουτίκ του Λονδίνου. Η τιμή εκκίνησης ήταν 25.000 ευρώ ανά φιάλη. Αυτό το επίπεδο δεξιοτεχνίας αποτελεί μέρος του χαρακτήρα μας. Οποιοδήποτε από τα ρούμια από το σημερινό χαρτοφυλάκιό μας αντικατοπτρίζει το πάθος των ειδικών μας και τον πλούτο της κουλτούρας μας», προσέθεσε ο ίδιος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter