Ειδική ιστοσελίδα για την προβολή της δημιούργησε η Aldi Ελλάδος (www.aldi-greece.gr), μέσω της οποίας ανακοινώνει σε αδρές γραμμές τα "οφέλη που θα προκύψουν για τους καταναλωτές" από τη δραστηριοποίησή της. Στο πλαίσιο αυτό, προαναγγέλλει χαμηλότερες τιμές, υψηλή και σταθερή ποιότητα στα προϊόντα της (δεν αναφέρεται πουθενά στην ύπαρξη επώνυμων προϊόντων στα ράφια της), διάθεση φρέσκων προϊόντων σαν να τα αγόραζαν οι καταναλωτές "απευθείας από τον παραγωγό" και τοπικών εγχώριων προϊόντων από επιλεγμένους παραγωγούς, καθώς και "κορυφαίες προσφορές" κάθε Δευτέρα και Πέμπτη σε περίπου 25 είδη.

Παρουσία στο διαδίκτυο απέκτησε πλέον η Aldi Ελλάδος (www.aldi-greece.gr), μέσω της οποίας ανακοινώνει σε αδρές γραμμές τα οφέλη που θα προκύψουν για τους καταναλωτές από τη δραστηριοποίησή της. Ταυτόχρονα, εντείνει τη διαδικασία προσλήψεων των στελεχών που θα επιτηρούν τη λειτουργία του δικτύου της. Ειδικότερα, έχει εκκινήσει τη διαδικασία πρόσληψης ομάδας Area Manager, οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι για περιφέρειες πωλήσεων δυναμικού 2 έως 5 καταστημάτων, με αριθμό συνεργατών ανά περιφέρεια μέχρι 50, ενώ αναζητά πληθώρα διοικητικών στελεχών (IT Assistant, IT Project Manager κά) για τη στελέχωση του μηχανισμού της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, όπου διαθέτει γραφεία.

Η Aldi Ελλάδος στο δικτυακό της τόπο υποστηρίζει ότι η παρουσία της στην εγχώρια λιανεμπορική αγορά θα συνοδευτεί από σειρά θετικών επιπτώσεις στους καταναλωτές. Στο πλαίσιο αυτό, προαναγγέλλει:

  • Χαμηλότερες τιμές, τονίζοντας ότι με το προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης-διακίνησης των εμπορευμάτων και τη διαρρύθμιση των καταστημάτων της, δεν απαιτείται η ύπαρξη μεγάλης αποθήκης και επιπλέον εργασίας, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση εξόδων επ’ ωφελεία των πελατών της. 
  • Υψηλή ποιότητα, υποσχόμενη τακτικούς ποιοτικούς ελέγχους και σταθερότητα ποιότητας στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. 
  • Φρέσκα προϊόντα, δηλαδή γαλακτοκομικά, ψωμί, κρέας, φρούτα και λαχανικά “τόσο φρέσκα, σαν να τα αγόραζαν [οι καταναλωτές] απευθείας από τον παραγωγό”. 
  • Τοπικά εγχώρια προϊόντα από επιλεγμένους παραγωγούς της εκάστοτε περιφέρειας, στην οποία δραστηριοποιείται κάθε κατάστημά της. 
  • Δύο φορές τη βδομάδα (κάθε Δευτέρα και Πέμπτη) “κορυφαίες προσφορές” σε μια συλλογή περίπου 25 ειδών, που περιλαμβάνει από ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά είδη και PC μέχρι εργαλεία, είδη ενδυμασίας, αθλητισμού, ψυχαγωγίας, είδη διατροφής κλπ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία δεν αναφέρεται πουθενά στην ύπαρξη επώνυμων προϊόντων στα ράφια της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Aldi Ελλάδος θα αποτελέσει τμήμα της Aldi SUD, η οποία εκπροσωπείται σε πολλές χώρες μέσω νομικά ανεξάρτητων εταιρειών. Η Aldi SUD διαθέτει πάνω από 300 υποκαταστήματα στη Μ. Βρετανία και την Ιρλανδία και περισσότερα από 750 υποκαταστήματα σε 26 Πολιτείες των ΗΠΑ, από την Ανατολική Ακτή μέχρι το Κάνσας. Ακόμη, στην Αυστρία λειτουργούν 370 υποκαταστήματα με το όνομα Hofer και στην Αυστραλία πάνω από 100.