Πάνος Αδαμαντιάδης, Marketing & Sales Organised Trade, Φάρμα Ελασσόνας

Στην ανάγκη προσαρμογής μπροστά στο νέο νόμο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναφορικά με το μοντέλο αρχικών τιμών στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο μίλησε ο διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων για το organized trade της εταιρείας Κασίδης Φάρμα Ελασσόνας, Πάνος Αδαμαντιάδης, από το βήμα του 14ου Food Retail Conference που διοργάνωσε η BOUSSIAS events. Ο κ. Αδαμαντιάδης μίλησε για ανάγκη αλλαγής κουλτούρας στις επιχειρήσεις, προκειμένου να γίνει ομαλά η προσαρμογή και η μετάβαση τους στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στο λιανικό εμπόριο. Πρότεινε στρατηγικές, οι οποίες είναι ικανές να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις στην ομαλή απορρόφηση των νέων δεδομένων και διαδικασιών, σε τρεις πυλώνες.

Συνέργειες, επένδυση στον άνθρωπο και ολιστική διαχείριση περιθωρίου κέρδους
Ο πρώτος πυλώνας αφορά τις συνέργειες. Όπως ανέφερε ο κ. Αδαμαντιάδης, η ανάπτυξη συνεργιών μεταξύ των διαφόρων τμημάτων της επιχείρησης αλλά και με άλλες εταιρείες, στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ, αλλά και στο επιχειρησιακό κομμάτι, αποτελεί θεμελιώδη προσέγγιση και κομβικός παράγοντας που θα τις διαφοροποιήσει. «Μόνον μέσω της συνεργασίας και της συντονισμένης δράσης μπορεί μια εταιρεία να επιτύχει μειώσει κόστους και αύξηση της επένδυσης προς το brand, αλλά και τον καταναλωτή», σημείωσε. Ο δεύτερος πυλώνας αφορά επένδυση που απαιτείται να κάνει μια σύγχρονη εταιρεία στο ανθρώπινο κεφάλαιο.

Ο κ. Αδαμαντιάδης υπογράμμισε την ανάγκη για επενδύσεις στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της. Η συγκεκριμένη επένδυση είναι δυνατό να περιορίσει το συχνό turnover που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα, το οποίο επιβαρύνει σε χρήμα τη λειτουργία της επιχείρησης και αυξάνει το κόστος των προϊόντων. Ο τρίτος πυλώνας όπου πρέπει να ρίξουν το βάρος της στρατηγικής τους οι εταιρείες απέναντι στις καινοφανείς προκλήσεις που δημιουργεί η νέα νομοθεσία αφορά την ολιστική διαχείριση του περιθωρίου κέρδους. «Μέσω της ολιστικής προσέγγισης, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά το περιθώριο κέρδους», εξήγησε ο κ. Αδαμαντιάδης και συμπλήρωσε:

«Με εργαλεία όπως το Customer Intelligence, το Value Stream Mapping, οι επιχειρήσει μπορούν να διορθώσουν τα παθητικά τους και να πετύχουν αύξηση του περιθωρίου κέρδους τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα πετύχουν επένδυση στις τιμές προς τον καταναλωτή, εξασφαλίζοντας την περαιτέρω ανταγωνιστικότητά τους στο νέο περιβάλλον, αλλά και προς την ενίσχυση της εικόνας και του κύρους του brand τους, μιας και η θεώρηση των καταναλωτών προς αυτό θα μεταβληθεί προς το θετικότερο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter