Στην εκπόνηση επενδυτικού σχεδίου για την ένταξη στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου στο πρόγραμμα «Μεταποίηση – Εφοδιαστική Αλυσίδα» προσανατολίζεται η εταιρεία Αναψυκτικά Ψηλορείτης. Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, ο ιδιοκτήτης ετοιμάζει επένδυση σε νέα γραμμή παραγωγής, που αφορά την παραγωγή και εμφιάλωση αναψυκτικών σε συσκευασίες πλαστικού rPET, αν και έχει δεχτεί συμβουλές να εντάξει στο επενδυτικό σχέδιο και γραμμή παραγωγής, μικρότερης δυναμικότητας, για συσκευασίες αλουμινίου (can).

Η εταιρεία δραστηριοποιείται κατά 100% στο δίκτυο Ho.Re.Ca. και έχει διαβλέψει την περαιτέρω άνοδο ζήτησης στον κλάδο των αναψυκτικών, κρίνοντας και από την άνοδο του τουρισμού και τον πολλαπλασιασμό των καταστημάτων εστίασης στην Κρήτη, στα οποία η εταιρεία διανέμει με ιδιόκτητο στόλο οχημάτων.

Στην Αττική και στο υπόλοιπο εκτός Κρήτης κομμάτι ηπειρωτικών διανομών, η Ψηλορείτης συνεργάζεται με την Athena Com, η οποία έχει, εξάλλου, αναλάβει και το αντίστοιχο επιχειρησιακό κομμάτι και για τη Βοτόμος ΑΒΕΓΑΤΕ (φυσικό μεταλλικό νερό Ζαρός). Η Ψηλορείτης λάνσαρε το φθινόπωρο και τη νέα γεύση ροζ γκρέιπφρουτ, διαβλέποντας την εντονότερη συσχέτιση του κλάδου των αναψυκτικών με τα αλκοολούχα κοκτέιλ και τον κλάδο των bars και νυχτερινής διασκέδασης, κατ’ επέκταση. Ήδη επιχειρεί διείσδυση -αρχικά στην Κρήτη- στη συγκεκριμένη αγορά.

Η Ψηλορείτης εμπορεύεται για την ώρα 13 κωδικούς (γκαζόζα, λεμονάδα, πορτοκαλάδα με και χωρίς ανθρακικό, μπυράλ, μαστιχάδα, σόδα, σόδα με λεμόνι, βυσσινάδα, κανελάδα, λευκό και κόκκινο σταφυλίτη και ροζ γκρέιπφρουτ) και αναμένεται μέχρι το Πάσχα του 2025 να έχει λανσάρει δύο ακόμα, σύμφωνα με πληροφορίες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter