Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς από τους χώρους των πωλήσεων, του marketing, του management και των ανθρώπινων πόρων, παρακολούθησαν ομιλίες κορυφαίων Ελλήνων CEOs και διευθυντών πωλήσεων μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων, καθώς και διεθνών προσωπικοτήτων όπως οι κκ Don Hutson, Walt Zeglinski και Nando Parrado. Οι ομιλητές κατέθεσαν τις απόψεις τους σχετικά με τις πιο σύγχρονες πρακτικές ενίσχυσης της “Απόδοσης των Πωλήσεων” (Sales Performance), δηλαδή των ενδεδειγμένων εφαρμογών στρατηγικής στον τομέα των πωλήσεων στις επιχειρήσεις.

Στο φετινό Συνέδριο παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της 1ης Πανελλήνιας Συγκριτικής ΄Ερευνας Πωλήσεων. Η έρευνα διεξήχθη σε συνεργασία με τη Metron Analysis σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε B2B και σε Β2C αγορές. Στόχος των διοργανωτών είναι η καθιέρωση της εν λόγω έρευνας ως μέσου σύγκρισης αναφορικά με τη δομή, τη λειτουργία και την απόδοση των τμημάτων πωλήσεων στην Ελλάδα. Επίσης, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου και για πρώτη φορά στην Ελλάδα έγινε η απονομή των βραβείων “Sales Excellence Awards” στις ομάδες πωλήσεων.

Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο του μονοήμερου Συνεδρίου διερευνήθηκε το μείζον θέμα του “Sales Performance Excellence” μέσα από τις επιμέρους ενότητες της στρατηγικής, των συστημάτων και του ανθρώπινου δυναμικού του κλάδου των πωλήσεων. Πιο συγκεκριμένα, η θεματολογία του Συνεδρίου εστίασε στη δυναμική διαμόρφωση του ρόλου των πωλήσεων στη χώρα μας, στους παράγοντες που ενεργά επηρεάζουν τη διαμόρφωση της στρατηγικής των πωλήσεων, στην ηγεσία και τις απαραίτητες δεξιότητες των στελεχών των πωλήσεων και στη χρησιμοποίηση συστημάτων ως αρωγού στην επίτευξη υψηλών στόχων πωλήσεων.

Χορηγοί του 2nd Sales Convention ήταν οι εταιρίες Sunlight, Γερμανός, Ikea, Ericsson, The Mall, Johnnie Walker, Orion Γραφικές Τέχνες, Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ, Καθημερινή, Σκάι 100,3, Marketing Week, HR Professional, Customer Management, Daily Fax, Net Fax, The Art of Selling, Retail Business, Retail Today, Reporter.gr, Derivatives.gr. Χορηγοί επικοινωνίας του Συνεδρίου ήταν επίσης τα περιοδικά μας “σελφ σέρβις” και “Retail Technology”.