Στο συνέδριο «Sales in Action» την Πέµπτη 11 Ιουλίου στο αµφιθέατρο OTEAcademy, ο Dominic Millioud, Managing Director στην ελβετική EAT.ch, µέλος της µεγαλύτερης takeaway πλατφόρµας στον κόσµο Just Eat, έρχεται στην Αθήνα για να αναλύσει πώς η Τεχνητή Νοηµοσύνη εκτόξευσε τις Πωλήσεις της εταιρείας από µηδέν σε 1 δισεκατοµµύριο ευρώ µέσα σε 10 χρόνια.
Επίσης, στο πλαίσιο του συνεδρίου, θα πραγµατοποιηθεί πάνελ διαλόγου σχετικά µε τις Πωλήσεις στην εποχή της Τεχνητής Νοηµοσύνης, µε τη συµµετοχή των: Βαγγέλης Καλαµπόκας (Chief Operating Officer, West Group), Γιάννης Παλούκης (Διευθυντής Πωλήσεων Λιανεµπορίου, Provil), Δήµητρα Παππά (Sales Operations Manager South Central Europe, Mondelez), Δηµήτρης Συνοδινός (Commercial Director, Κόνβα Α.Ε.) και Λία Φαραντάκη (Head of Direct Retail Commerce, Ayvens).

Το πάνελ συντονίζει η Δηµοσιογράφος Λήδα Δεληγιάννη (Self Service Magazine & Events Coordinator, BOUSSIAS Media).

Για συνεχή 8η χρονιά υπό την αιγίδα του ΙΠΕ
Το «Sales in Action», το πρακτικότερο networking event για της Πωλήσεις, πραγµατοποιείται για συνεχή 8η χρονιά υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος. Επιπλέον, ισχύει έκπτωση 10% για τα µέλη ΙΠΕ.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter