Με πλάνο πενταετίας, που ξεκίνησε πέρσι, η εποχή της νέας Έψα, υπό τη διοίκηση για την οποία φρόντισε η Αγριά Εμπορική, φιλοδοξεί να γίνει περισσότερο ορατή στην αγορά από ποτέ.
Ο διευθύνων σύμβουλος Τάκης Πέρκιζας μίλησε για πολλαπλασιασμό μεγέθους της εταιρείας αναψυκτικών και στόχο να οδηγηθεί σταδιακά σε κερδοφορία. Σύμφωνα με τον κ. Πέρκιζα, χρειάζονται 2,5 έως τρία έτη, προκειμένου να οδηγηθεί η εταιρεία σε break-even και μετέπειτα, να καταστεί κερδοφόρα, εφόσον θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Το πλάνο ανάπτυξης της νέας εποχής της Έψα στηρίζεται σε πέντε πυλώνες: Πρώτος είναι η καλύτερη απόδοση παραγωγής και αλυσίδας τροφοδοσίας.

Η τωρινή παραγωγική δυναμικότητα της Έψα (15.000 έως 20.000 φιάλες ανά ώρα) καλύπτει τις ανάγκες παραγωγής, βάσει business plan, για τα επόμενα τρία χρόνια τουλάχιστον. Ο κ. Πέρκιζας σημείωσε ότι η Έψα σκοπεύει να σεβαστεί το συμβόλαιο με την PepsiCo Ελλάς για την εμφιάλωση της Ήβη πορτοκάλι σε κουτάκι. Η Έψα θα επενδύσει σε νέα αποθήκη, νέα συστήματα και νέες συνεργασίες τροφοδοσίας.

Ο δεύτερος πυλώνας αφορά την αναγέννηση του brand: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα της MRB, που παρήγγειλε η Έψα, κατέδειξε ότι το όνομα «Έψα» αποτελεί το «πρώτο ερέθισμα στο μυαλό του καταναλωτή, όταν πρόκειται για αναψυκτικά με γεύσεις». Η Έψα σκοπεύει να ενισχύσει το ερέθισμα με σημαντική επένδυση σε νέα επικοινωνία (τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital media, social media), νέες συσκευασίες, με ανανεωμένο branding, αλλά και νέες γεύσεις.

Το ράφι και η Ho.Re.Ca.
Ο τρίτος πυλώνας αφορά πανελλαδική επέκταση και αναβάθμιση παρουσίας σε σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα, ιδιαίτερα όπου μέχρι σήμερα η Έψα δεν είχε επαρκή τοποθέτηση. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει ήδη συνάψει περισσότερες από 30 σημαντικές συνεργασίες χονδρεμπορίου και οργανωμένου λιανεμπορίου πανελλαδικά.

Ο κ. Πέρκιζας είπε στο FOODReporter ότι η Έψα έχει προβλέψει πρόσληψη τοπικών πωλητών σε Πελοπόννησο και νότια Ελλάδα γενικότερα που θα «βλέπουν» απευθείας σημεία Ho.Re.Ca. Ως προς τα σούπερ μάρκετ, εκτίμησε ότι δεν θα έχει επίδραση η αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής προς τα επάνω: «Πριν ήμαστε πολύ φθηνότεροι, τώρα βρισκόμαστε στην ίδια ευθεία με τους ανταγωνιστές. Το ζητούμενο για τους λιανεμπόρους είναι να αντιληφθούν τη δυναμική κινητικότητας στο ράφι. Εμείς τους απευθυνόμαστε πλέον με το σύνολο του portfolio μας παντού και κερδίζουμε τοποθέτηση», είπε. Τα σημεία τοπικής κατανάλωσης (περίπτερα, ψιλικατζίδικα, μίνι μάρκετ) ενισχύονται και με ψυγεία της Έψα. Ο τέταρτος πυλώνας αφορά την ανάπτυξη των εξαγωγών, με εδραιοποίηση παρουσίας στις 35 χώρες που εξάγει ήδη (σε ΗΠΑ, Γερμανία, Κίνα, Αυστραλία το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου εξαγωγών) και επέκταση σε νέες αγορές.

Ο πέμπτος πυλώνας αφορά εκπαίδευση σε ανθρώπους και συστήματα, με αναβάθμιση συστημάτων, διαδικασιών και νέες προσλήψεις.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter