Όπως τονίζεται στην επίσημη ανακοίνωση του ομίλου, σχετικά με τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του έτους, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οι διαδικτυακές πωλήσεις, μαζί με τη σημαντική ανάπτυξη των πωλήσεων στις ΗΠΑ, ήταν οι παράγοντες που οδήγησαν σε αύξηση του τζίρου.

Η Ahold Delhaize, που λειτουργεί στις ΗΠΑ τα brand Stop & Shop, Food Lion και Hannaford stores, ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων κατά 2% στα καταστήματα αυτών των επωνυμιών. Όσο για τις online πωλήσεις, ανήλθαν σε 273 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 215 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σημειώνοντας αύξηση κατά 26,3%. Σημειώνεται πως συνολικά οι online πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 30,8%, φθάνοντας το 1,1 δισ. ευρώ στο εξεταζόμενο τρίμηνο.