Ανανεωμένο e-shop ανέβασε στον «αέρα» του διαδικτύου η Rainbow Waters (Εφοδιαστική Καταναλωτική Αγαθών ΕΠΕ). Σε παρόντα χρόνο, «τρέχει» και προωθητική ενέργεια δωρεάν μεταφορικών και εκπτωτικό κουπόνι εγγραφής νέων μελών.
Η εταιρεία πουλά μέσα από το e-shop όλα τα προϊόντα της: Εμφιαλωμένο νερό Διώνη, ψύκτες νερού και 25λιτρες ανταλλακτικές συσκευασίες και φίλτρα νερού, για τα οποία κλείνεται ραντεβού στο χώρο του πελάτη.
Το νέο e-shop συνδυάζεται και με τηλεφωνική πώληση και εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after-sales). Το σημαντικό B2B στοιχείο του νέου καναλιού πωλήσεων της Rainbow Waters είναι ότι οι omnichannel πωλήσεις της εταιρείας ενισχύονται με περισσότερο διευρυμένο πελατολόγιο συνεργατών: Πέρα από τις συνεργασίες – πυλώνες με τη Jacobs Douwe Egberts ΕΠΕ και την εμπορία μηχανών -και καψουλών- καφέ Tassimo (ως συνεργασία JDE και Bosch), τους ξηρούς καρπούς Πέταλον, 12 Gods (για καφέ και τσάι) και τα ροφήματα σκόνης και σιροπιού Giagiamas (Barista Pro ΙΚΕ), έρχονται νέοι «παίκτες» στο διαθέσιμο κωδικολόγιο, συνδυάζοντας την καταναλωτική ανάγκη για καθαρότερο νερό με στρατηγική omnichannel cross-selling: Πρόκειται για προϊόντα των εταιρειών FrieslandCampina, PepsiCo (branded σειρά Lipton), Καφεκοπτεία Λουμίδη, Βιοϋγεία (σειρά Yogi Tea), Sucre ΕΠΕ και Isostevia.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporte