Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ της Μ. Βρετανίας σημείωσαν πτώση κατά 0,8% τον πρώτο μήνα του έτους.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση, από τον Νοέμβριο του 2014. Η εταιρεία σχολίασε πως αυτή η πτώση οφείλεται στο γεγονός ότι οι καταναλωτές αναζητούν τις προσφορές και τις εκπτώσεις σε διαφορετικά καταστήματα, ενώ στο 50% περίπου αλλάζουν την αγοραστική τους συμπεριφορά με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων. Ο Mike Watkins (head of retailer & business insights, Nielsen), η έλλειψη πιστότητας εκφράζεται αντικατοπτρίζεται στο ότι οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές με μεγαλύτερη συχνότητα, από περισσότερα σημεία πώλησης, μικρότερου κόστους, κι αυτό πλήττει άμεσα τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων. Η αλλαγή των συνηθειών πλήττει και αλυσίδες όπως η Asda, που ακολουθεί με στρατηγική χαμηλών τιμών, αφού πλέον, η επικέντρωση στις τιμές δεν την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.