Οι Millennials ξοδεύουν σε ετήσια βάση 500 δολάρια λιγότερα σε αγορές από τα σούπερ μάρκετ σε σχέση με τον μέσο καταναλωτή και περίπου 1.000 δολάρια λιγότερα από όσα ξόδευαν οι καταναλωτές αντίστοιχης ηλικίας (25-34 ετών) το 1990 (σε αποπληθωρισμένες τιμές). Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Brian Sharoff, προέδρου του Private Label Manufacturers Association, αυτή η μείωση της δαπάνης οφείλεται κυρίως στην αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών.

«Οι Millennials δεν τρώνε τρία κανονικά γεύματα, τρέφονται με σνακ», δηλώνει. Σε έρευνα που διενήργησε η Surveylab για λογαριασμό της PLMA, διαφαίνεται μια σημαντική ευκαιρία για τα σνακς, εάν τοποθετηθούν στα τμήματα γαλακτομικών και ειδών αρτοποιίας, ειδικά εάν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι τα τρία τέταρτα των Millennials αγοράζει delicatessen από το σούπερ μάρκετ, όπου πραγματοποιούν και το σύνολο των αγορών τους σε είδη παντοπωλείου (77% αγοράζουν γαλακτοκομικά προϊόντα και 59% είδη αρτοπωλείου).