Οι ‘Ελληνες καταναλωτές ανέδειξαν τα Προϊόντα της Χρονιάς 2009. Ο θεσμός, που παρουσιάστηκε φέτος για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την Award Greece ΕΠΕ, σε συνεργασία με την εταιρεία BOUSSIAS, έχει στόχο να αναδείξει τα πιο καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Συμμετείχαν 30 προϊόντα των εταιρειών Ελαΐς-Unilever Hellas, Procter&Gamble, L’ Οreal Hellas, Coca-Cola Hellas, Coca-Cola HBC, Pepsico- ΗΒΗ, Nestle, Henkel Hellas, Elbisco, Rilken, Sara Lee Hellas, Wringley.

Οι 14 νικητές προέκυψαν από πανελλαδική έρευνα αγοράς, που διεξήγαγε η εταιρεία TNS ICAP και στηρίχθηκε στις απαντήσεις 3.370 καταναλωτών. Η αξιολόγηση των προϊόντων έγινε βάσει της ελκυστικότητάς τους από άποψη συσκευασίας, τιμής, καινοτομιών και των υποσχέσεών τους προς τους καταναλωτές και του βαθμού ικανοποίησης που προσέφερε η χρήση τους.

Από την έρευνα προέκυψε ότι στην πλειονότητά τους οι καταναλωτές επιθυμούν να αγοράζουν νέα και καινοτόμα προϊόντα -πράγμα που χαρακτηρίζει έντονα τους νεότερης ηλικίας καταναλωτές- ενώ δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για την αγορά τέτοιων προϊόντων, που τους προσφέρουν ικανοποίηση. Τέλος, οι τρεις βασικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά ενός προϊόντος είναι η φυσικότητα και αγνότητά του (naturality), η σχέση ποιότητας/τιμής (value for money) και, τέλος, το κατά πόσο το προϊόν αυτό προάγει την υγεία.

Τα προϊόντα που βραβεύθηκαν ήταν τα Ava Clean & Care, Ariel Clean & Fresh άνθη μηλιάς & μοσχολέμονο, Noxzema Talc, Pantene Pro-V κρέμα υπέροχα φιλαριστά μαλλιά, Max Factor Masterpiece Max, Pantene Pro-V αφρός υπέροχα φιλαριστά μαλλιά, Rilken Silken Color Care Gloss, Derma Genesis, Dove Go Fresh Showers, Aim Style Tech Toothbrush, Lipton Linea, Fitness Dark Chocolate, Trident senses και Amita Ευ Ζην.

Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου στο συνεδριακό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής. Βραβεία απένειμαν οι κκ Ν. Βερόπουλος, πρόεδρος του ομώνυμου ομίλου, ‘Aγ. Αραμπατζής, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Διαφημιζόμενων Ελλάδας, και η κ. Β. Αγγελούδη, εμπορική διευθύντρια της Σίγμα ‘Αλφα Μι. Βραβεία απένειμε και η κ. Μ. Δριμαροπούλου, εκδότρια της ComCenter (βλ. φωτό).

Τα 14 βραβευθέντα προϊόντα έχουν το δικαίωμα χρήσης του λογότυπου «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2009» για έναν χρόνο στις διαφημίσεις και τις συσκευασίες των προϊόντων τους.