Η Euromonitor International, στην έρευνας Global Consumer Trends Survey 2013, ανέλυσε το lifestyle 16.300 online καταναλωτών σε 9 ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βραζιλίας, Κίνας, Γαλλίας, Γερμανία, Ινδία, Ιαπωνία, Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο, και ΗΠΑ.

Η έρευνα έδειξε πως οι περισσότεροι καταναλωτές σκοπεύουν να συνεχίσουν να αγοράζουν προϊόντα και την ερχόμενη χρονιά, κρατώντας σταθερά την αντίστοιχη δαπάνη, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό δήλωσε πως θα μειώσει το ποσό που διαθέτει για αγορές αλλά όχι την αγορά προϊόντων, αναζητώντας με τα ίδια χρήματα πιο συμφέρουσες αγορές. Συγκεκριμένα, οι συγκεκριμένοι καταναλωτές δηλώνουν πως σκοπεύουν τα απευθύνονται για τις αγορές τους σε εκπτωτικά καταστήματα ή να αγοράζουν PL προϊόντα. Η Euromonitor σημειώνει, επίσης, πως οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν πως σκοπεύουν να κρατήσουν στον ίδιο επίπεδο τις δαπάνες για αγορά συγκεκριμένων κατηγοριών. Παρόλα αυτά, στις αναπτυσσόμενες αγορές, οι καταναλωτές δηλώνουν πως σκοπεύουν να αυξήσουν την καταναλωτική τους δαπάνη.

Συγκεκριμένα, για αγορές προϊόντων τεχνολογίας τα ποσοστά εκείνων που δηλώνουν πως θα αυξήσουν τη δαπάνη τους στις αναπτυσσόμενες αγορές είναι σημαντικά ανώτερα εκείνων των ανεπτυγμένων (29% έναντι 9%), όπως και στα ταξίδια (32% έναντι 14%). Αυτή η διαφορά παρατηρείται και σε άλλες κατηγορίες, όπως της ένδυσης-υπόδησης, του κινηματογράφου και του θεάτρου, των fast food και των εστιατορίων. Ενδιαφέρον έχει το στοιχείο της έρευνας που δείχνει πως οι online καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν περισσότερα αλλά μεγαλύτερης αξίας προϊόντα παρά πολλά και φθηνά, και πως επιθυμούν να δοκιμάζουν νέα προϊόντα, ενώ δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για αγορά επώνυμων προϊόντων, αν και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο όταν θέλουν να τα αποκτήσουν.