Με αύξηση κύκλου εργασιών κατά 23% έκλεισε το 2022 για την Ευβοϊκή Ζύμη. Ο συνολικός τζίρος της περασμένης χρονιάς, σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, άγγιξε τα 13 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές ήταν εκείνες που «τράβηξαν το κουπί» της ανάπτυξης.

Πράγματι, οι εξαγωγές της Ευβοϊκής Ζύμης κάλυψαν το 41% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας την περασμένη χρονιά, με ετήσια αύξηση κατά 28% σε αξία, που είναι χαρακτηριστική του ρυθμού ανάπτυξης, του εξαγωγικού ενδιαφέροντος, αλλά και του βάρους που δίνεται από την ίδια την εταιρεία σε αυτόν τον τομέα.

Στο ίδιο πλαίσιο και κατεύθυνση είναι οι συμφωνίες για ένταξη των προϊόντων της Ευβοϊκής Ζύμης με το αντίστοιχο brand «Zimi Psachnon» στα σούπερ μάρκετ τύπου υπεραγορών της αλυσίδας COOP σε Ιταλία και Ελβετία, αλλά και κωδικών σε φρέσκα φύλλα και καταΐφι στα πολυκαταστήματα E.Leclerc στη Γαλλία.

Όπως ανέφερε στο FOODReporter ο οικονομικός διευθυντής της Ευβοϊκής Ζύμης, Νίκος Κωνσταντάκης, η αύξηση όγκου πωλήσεων στις συνολικές εξαγωγές της εταιρείας για την περασμένη χρονιά ήταν 5%, ενώ οι εγχώριες πωλήσεις του 2022 κατέγραψαν αύξηση κατά 18% σε αξία και κατά 12% σε όγκο.

Θετικές προβλέψεις για αυξημένες παραγγελίες το 2023
Οι στρατηγικές συνεργασίες, τόσο ήδη υπάρχουσες, όσο και νέες, με τα κανάλια λιανικής και χονδρικής αγοράς, φαίνεται ότι επεκτείνονται σημαντικά για την εταιρεία μέσα στο 2023: Ο προγραμματισμός για την πρόβλεψη νέων παραγγελιών ξεκάθαρα δείχνει ότι εκείνες βαίνουν αυξημένες κατά 30% σε όγκο ως προς το σύνολο του έτους, συγκριτικά με το 2022. Σημαντικό ορόσημο και στοίχημα της οικονομικής χρήσης του 2023 για την Ευβοϊκή Ζύμη αποτελεί η διατήρηση και επέκταση του μεριδίου σε Σαουδική Αραβία, ΗΠΑ και Ισραήλ.
Παρά τις συνεχόμενες ανατιμήσεις πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας, αλλά και του αυξημένου ενεργειακού κόστους, σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντάκη, η κερδοφορία της Ευβοϊκής Ζύμης για το 2022 αναμένεται να καταλήξει στα ίδια περίπου επίπεδα με εκείνα του 2021.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter