Επιβεβαιωμένες συμμετοχές των αλυσίδων οργανωμένου λιανεμπορίου Lulu Supermarket, Panda, Spinneys, Landmark Group, Aster και Carrefour εξασφάλισαν οι διοργανωτές της έκθεσης Private Label Middle East 2024, η οποία αφορά προϊόντα και συμφωνίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Πρόκειται για λιανεμπόρους που θα αποστείλουν στελέχη τους ως υποψήφιους αγοραστές τροφίμων ιδιωτικής ετικέτας.

Το «παρών» θα δώσουν και εξειδικευμένοι αγοραστές του ξενοδοχειακού κλάδου (Hilton) και αεροπορικών εταιρειών (Emirates Airlines), με την ίδια στόχευση για συμφωνίες παραγωγής προϊόντων που θα «αγκαλιαστούν» μετέπειτα από τα ιδιωτικά brands των εταιρειών που τα διαθέτουν στο κοινό.

Η έκθεση θα διεξαχθεί μεταξύ 24 και 26 Σεπτεμβρίου 2024 στο Dubai World Trade Centre, από την ομώνυμη LLC εταιρεία. Στην έκθεση του Ντουμπάι αναμένεται να αναδειχθεί ο αναβαθμισμένος ρόλος του καναλιού της ιδιωτικής ετικέτας στο διεθνές λιανεμπόριο τροφίμων, με περισσότερους από 200 παραγωγούς, από περισσότερες από 50 χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο, να είναι έτοιμοι να διαθέσουν σημαντικό μέρος από την παραγωγική δυναμικότητα των βιομηχανικών τους εγκαταστάσεων για σχετικές συμφωνίες.

H συνολική αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων υπολογίζεται άνω των 66 δισ. ευρώ, με υπολογιζόμενη άνοδο των συναλλαγών μέσω ψηφιακού πορτοφολιού κατά 147% έως το τέλος του 2025.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter