Όπως δηλώνει η διευθύνουσα σύμβουλος του IGD, Joanne Denney-Finch, εντός μιας πενταετίας ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων θα αυξήσει τον κύκλο εργασιών του κατά 15%, κυρίως λόγω της περαιτέρω στροφής των βρετανών για τις αγορές τους προς τις εκπτωτικές αλυσίδες (+49,8%).
Η στροφή αυτή θα είναι αποτέλεσμα της επένδυσης των discounters σε νέα, μεγαλύτερα καταστήματα, στην καλύτερη αγοραστική εμπειρία, σε υπηρεσίες, όπως το self check-out, και σε νέες αγορές, όπως το food to go. Αντίστοιχα, η μεγαλύτερη ανάπτυξη έως το 2022 θα σημειωθεί στις online αγορές (+53,8%), παρά το ό,τι θα εξακολουθούν να έχουν μικρό μερίδιο (7,5%).