«Φουντώνει» η τιμολογιακή κόντρα μεταξύ Aldi και Lidl, καθώς οι προσφορές των δύο αλυσίδων, μεσούσης της κρίσης, διευρύνονται καλύπτοντας εκτός από τα τρόφιμα και όλες και τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων τους, όπως και τα non-food. Ωστόσο, γεγονός είναι πως η παρατεταμένη κρίση στην αγορά και η μακροχρόνια έλλειψη ρευστότητας από πλευράς των καταναλωτών πλήττει μεσοπρόθεσμα και τις δύο αλυσίδες discount.

Η Aldi, από την πλευρά της, προχωρεί με αργούς ρυθμούς το επενδυτικό πρόγραμμά της για την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων και των logistic centers της. Κυρίαρχο γεγονός για την αλυσίδα αυτή την περίοδο είναι η ολοκλήρωση του logistics center της στη ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης, που θα αποτελέσει το «στρατηγείο» της επιχείρησης για την Ελλάδα.

Ήδη, στο logistics center, το οποίο διαθέτει και γραφειακές εγκαταστάσεις, μετακομίζουν οι διοικητικές υπηρεσίες της Aldi από τις ενοικιασμένες εγκαταστάσεις τους στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Το logistics center, που αποτελεί ενδεχομένως ό,τι πιο σύγχρονο υφίσταται στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια, μπορεί να υποστηρίξει με τις υποδομές του τουλάχιστον 80-100 καταστήματα και αποτελεί σημείο αναφοράς για την Aldi στην Ελλάδα, αφού είναι το πρώτο ιδιόκτητο που αποκτά.

Με την πλήρη ενεργοποίηση του logistics center αναμένεται ότι θα επιταχυνθεί σε κάποιο βαθμό και το επενδυτικό πλάνο για τη δημιουργία καταστημάτων, καθώς δίνεται η δυνατότητα για ευχερέστερη, ταχύτερη και οικονομικότερη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας της Aldi. Μέχρι στιγμής και παρόλο που ανεπίσημα κάτι σχετικό είχε διαρρεύσει, δεν έχει ανακοινωθεί από την Aldi κάποια ημερομηνία για την πραγματοποίηση επίσημων εγκαινίων στο logistics center.

Από την άλλη πλευρά, η Lidl συνεχίζει την επέκταση των καταστημάτων της νέου τύπου, τα οποία είναι περισσότερο ενταγμένα μέσα στις γειτονιές, σε σχέση με τα μεγαλύτερα περιφερειακά σημεία πώλησής της.

Αμφότερες οι δύο discount αλυσίδες έχουν θέσει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεών τους μέσα στις γειτονιές, καθώς η κρίση έχει απομακρύνει σε κάποιο βαθμό τους καταναλωτές από τα μεγάλα υπέρ μάρκετ, αφού οι τελευταίοι περιορίζουν τις αγορές τους στα απολύτως απαραίτητα.