Σε ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα συμμετέχουν τα αδέλφια Νίκος και Κώστας Αλεξίου, τα οποία βρίσκονται πίσω από την επιτυχία των καταστημάτων ένδυσης Funky Buddha. Πρόκειται για τη νεοσύστατη εταιρεία με την ονομασία Pinsa Factory, με έδρα τα Βριλήσσια, η οποία θα δραστηριοποιηθεί στην παραγωγή ζυμών αρτοποιίας και παρόμοιων ειδών, στην παραγωγή διαφόρων προϊόντων διατροφής, στο χονδρικό εμπόριο προϊόντων αρτοποιίας, καθώς και στις υπηρεσίες αποθήκευσης από ψύξη. Οι Νίκος και Κωνσταντίνος Αλεξίου κατέχουν συνολικά το 60% (από 30% ο καθένας) του αρχικού μετοχικού κεφαλαίου της νεοσύστατης εταιρείας, που ανέρχεται συνολικά στα 100.000 ευρώ, ενώ το υπόλοιπο 40% μοιράζονται εξίσου οι αδελφοί Λουκάς και Αριστείδης Παπασπύρου.

Στο επίκεντρο η πίτσα
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ένας από τους συνεταίρους των αδελφών Αλεξίου σε αυτό το εγχείρημα, ο Λουκάς Παπασπύρου, είναι παλιός γνώριμος της αγοράς της εστίασης, καθώς ήταν ένας από τους δημιουργούς του γνωστού εστιατορίου «Σπίτι Neat Eat» στη Φιλοθέη, το οποίο πλέον ανήκει στους Αναστάση Σοτοβίκη και Κωνσταντίνα Μπάτζιου. Επίσης, ο Λουκάς Παπασπύρου συμμετέχει τόσο στο εστιατόριο Pala στον Πύργο Αθηνών, όσο και στον «Φούρνο του Γεράσιμου» στη Μύκονο. Κοινό παρονομαστή των τριών αυτών καταστημάτων αποτελεί η πίτσα.

Να επισημάνουμε σε αυτό το σημείο ότι το όνομα της νεοσύστατης εταιρείας, Pinsa Factory, παραπέμπει στην pinsa, μία ζύμη που μοιάζει με τη γνωστή μας πίτσα, αλλά είναι οβάλ, πιο λεπτή και πιο ελαφριά.

Τo success story των αδελφών Αλεξίου
Οι Νίκος και Κωνσταντίνος Αλεξίου είναι σήμερα o πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος και ο οικονομικός διευθυντής αντίστοιχα της Altex, της εταιρείας ενδυμάτων που δημιούργησε το 2003 ο πατέρας τους, Γιάννης Αλεξίου. Στο χαρτοφυλάκιο της Altex ανήκουν οι μάρκες Funky Buddha, Garage 55 και Second Skin, η φιλοσοφία των οποίων επικεντρώνεται στο casual ντύσιμο. Τα ρούχα και αξεσουάρ της Altex πωλούνται σήμερα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό μέσω ενός διευρυμένου δικτύου χονδρικής πώλησης άνω των 300 ανεξάρτητων επιχειρήσεων λιανικής, μέσω ιδιόκτητου δικτύου καταστημάτων και καταστημάτων franchise, καθώς και διαδικτυακά. H εταιρεία έφτασε το 2019 να κάνει τζίρο άνω των 20 εκατομμυρίων ευρώ, ο οποίος όμως υποχώρησε το 2020 στα 15,67 εκατ. ευρώ, με τη μείωση της τάξεως του 23,31% να αποδίδεται στη ραγδαία επιδείνωση της πανδημίας.