Καινοτόμα έργα και πρωτοβουλίες επιβράβευσης πελατών διακρίθηκαν στα Loyalty Awards που απονεμήθηκαν την Τρίτη 11 Ιουνίου από την Boussias Events, με την παρουσία 200 εκπροσώπων εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων. Ανάμεσα στις εταιρείες που ξεχώρισαν ήταν αλυσίδες σούπερ μάρκετ και εστίασης.

Μεταξύ αυτών, η Lidl Ελλάς, η οποία μοιράστηκε με τη ΔΕΗ (λόγω ισοβαθμίας) το μεγάλο βραβείο του Loyalty Brand of the year, ενώ η αλυσίδα απέσπασε και ένα Platinum βραβείο για την καλύτερη χρήση μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην καμπάνια «Lidl Plus Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός 2023».

H Lidl Ελλάς απέσπασε εξάλλου για το πρόγραμμα πιστότητας πελατών Lidl Plus συνολικά 5 Gold βραβεία (στις κατηγορίες Best Long Term Initiative, Best Marketing Campaign, Best Use of Advocates & Influencers, Best Use of Data/Customer Analytics και Best In-house Loyalty Team), 6 Silver βραβεία (στις κατηγορίες Best in Retail, Best CSR Initiative, Best Use of Social Media, Best Use of Gamification, Best Use of CRM και Best Use of Loyalty Management Software) και 2 Bronze βραβεία (στις κατηγορίες Best Short Term Initiative και Best Use of Mobile). Αρκετές διακρίσεις συγκέντρωσε και η Metro AEBE για τις πρωτοβουλίες της Metro Cash & Carry.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε 2 Gold βραβεία στις κατηγορίες Best in E-commerce και Best Use of Mobile, 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες Best Short Term Initiative και Best B2B Initiative, και 2 Bronze βραβεία στις κατηγορίες Best in Omnichannel και Best Use of Data/Customer Analytics.

Στα βραβεία διακρίθηκε και η Μασούτης, με ένα Gold βραβείο για την καλύτερη χρήση CRM, ένα Silver βραβείο για την καλύτερη χρήση data/customer analytics και ένα Bronze βραβείο για την καλύτερη χρήση mobile.

Τρία βραβεία απέσπασε και η Πέντε ΑΕ (Γαλαξίας): ένα Gold για την καλύτερη πρωτοβουλία CSR, ένα Silver για την καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ, και ένα bronze στην κατηγορία Best New Product / Service Loyalty Initiative.

Ο κλάδος της εστίασης
Από τον κλάδο της εστίασης, σημαντική διάκριση έλαβε o όμιλος Goodys-Everest, που απέσπασε Platinum βραβείο για την καλύτερη χρήση τεχνολογίας στο «Goody’s Burger House: All Star Club».

Επιπλέον, ο όμιλος απέσπασε 2 Gold βραβεία στις κατηγορίες Best in Omnichannel και Best Use of Gamification, 4 Silver βραβεία στις κατηγορίες Best in Food & Beverage, Best Short Term Initiative, Best Long Term Initiative και Best Use of AI/ML Tool, και 3 Bronze βραβεία στις κατηγορίες Best in Food & Beverage, Best in E-commerce και Best Long Term Initiative.

Στους διακριθέντες της βραδιάς ήταν και η TGI Friday’s, με ένα Gold βραβείο στην κατηγορία Best in Food & Beverage και ένα Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Digital Onboarding.

Τέλος, από τον κλάδο τροφίμων και ποτών διακρίθηκε και η Pernod Ricard για το Jameson J-Club Loyalty & CRM Program, σε συνεργασία με τη Warply.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter