Την πιλοτική αξιοποίηση της υπηρεσίας Ocado Zoom στο Λονδίνο, βάσει της οποίας η παράδοση των online παραγγελιών θα πραγματοποιείται εντός μιας ώρας, προγραμματίζει ο όμιλος.

Η υλοποίηση του προγράμματος θα ξεκινήσει τον Μάρτιο από το δυτικό Λονδίνο, με στόχο την εξάπλωση της υπηρεσίας σε περισσότερες περιοχές στο μέλλον. Οι πελάτες του Ocado Zoom θα έχουν στη διάθεσή τους πάνω από 10.000 κωδικούς.

Η υπηρεσία αρχικά θα καλύπτει μόνο παραγγελίες έως 60 λίρες Αγγλίας. Ο σημαντικότερος pure online όμιλος στον λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασε στις αρχές Φεβρουαρίου τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018 (52 εβδομάδες, έως 2 Δεκ. 2018).

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η Ocado σημείωσε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 12,3%, φθάνοντας τα 1,6 δισ. λίρες Αγγλίας, έναντι 1,42 την ίδια περίοδο του 2017. Σε επίπεδο EBITDA, σημείωσε μείωση κερδών κατά 20,7%, στα 59,5 εκατ. λίρες, έναντι των 75 εκατ. λίρες της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, ο CEO και ιδρυτής της εταιρείας Tim Steiner δήλωσε πως η πορεία μετεξέλιξης της εταιρείας έχει ήδη ξεκινήσει, με αυξημένα έσοδα, αλλά και επενδύσεις, στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης των αναγκών των συνεργατών της (υπενθυμίζουμε την πρόσφατη υπογραφή συμφωνίας με έναν από τους σημαντικότερους αμερικανικούς ομίλους στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, Kroger, για αποκλειστική αξιοποίηση της τεχνολογίας που έχει αναπτύξει η Ocado στον τομέα των logistics και ειδικότερα στην οργάνωση των κέντρων διανομής και διαχείρισης παραγγελιών).

Ειδικότερα, σημείωσε πως ο στόχος της επένδυσης σήμερα για τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας απαιτεί τη συνέχιση της μεγέθυνσής της, την ενίσχυση της τεχνολογικής της πλατφόρμας, ώστε η δραστηριότητά της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μπορέσει να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες ανάπτυξης, αλλά και τη δημιουργία καινοτόμων προτάσεων για το μέλλον.