Τα νέα κυβερνητικά μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας που πλήττουν τους καταναλωτές αλλά και τον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (super market, convenience market, βιομηχανία προμηθευτών) τέθηκαν σε εφαρμογή μέσα στον Μάρτιο.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας, θα μιλήσει για το στρατηγικό αυτό σχεδιασμό στο 14ο Food Retail Conference, στις 9 Απριλίου 2024. Υπενθυμίζεται ότι τα μέτρα αφορούν συνολικά επτά κατηγορίες FMCG (βρεφικές και παιδικές πάνες, σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner, απορρυπαντικά πιάτων, καθαριστικά παντός είδους, απορρυπαντικά ρούχων, οδοντόκρεμες και σαπούνια) ενώ έχει τεθεί και πλαφόν στο περιθώριο μικτού κέρδους στην πώληση βρεφικού γάλακτος.

Επιπλέον, υπενθυμίζεται το τελευταίο κυβερνητικό μέτρο που υποχρεώνει τους προμηθευτές νωπών προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, κρέατα) να πωλούν τα προϊόντα τους στο λιανεμπόριο σε «καθαρές» τιμές. Στόχος του υπουργείου είναι το μέτρο αυτό να συμβάλλει στη μεγαλύτερη διαφάνεια στην τιμολόγηση των νωπών προϊόντων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter