Τα ηνία της Red Bull Hellas αναλαμβάνει ως νέος γενικός διευθυντής ο Θάνος Αθανασόπουλος. Ο κ. Αθανασόπουλος, νυν Managing Director της Barilla Πολωνίας, θα ηγηθεί την προσπάθειας της Red Bull Hellas να αναλάβει ανεξάρτητη διανομή των προϊόντων της, κάτι που είχε ξεκινήσει υπό την ευθύνη του προηγούμενου γενικού διευθυντή, Ανδρέα Συμεώνογλου.
Ο κ. Συμεώνογλου είχε ενημερώσει την ελληνική εταιρεία από τα τέλη Ιουνίου και τελικά αποχώρησε στις 16 Σεπτεμβρίου 2024, για να αναλάβει τη θέση του εμπορικού διευθυντή της ΑΒ Βασιλόπουλος, στη θέση του Ολλανδού Κις Ρούσιους, ο οποίος επέστρεψε στην Ahold Delhaize.
Η Red Bull Hellas συνέχισε το πλάνο μετατροπής της σε εμπορική εταιρεία υπό τον υπηρεσιακό γενικό διευθυντή και μεταβατικό κύριο διαχειριστή, Αντώνη Μίγκα, ενώ η μητρική Red Bull είχε αναθέσει την εύρεση νέου γενικού διευθυντή στην εταιρεία ανεύρεσης ανθρώπινου δυναμικού SpenglerFox Hellas. Η αναζήτηση διήρκεσε κάτι λιγότερο από τρεις μήνες. Η τελική προσφορά στον κ. Αθανασόπουλο, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το FOODReporter, έγινε την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου, όταν και οι δύο πλευρές «έδωσαν τα χέρια».
Εμπειρία σε ζυμαρικά, ποτά και απορρυπαντικά
Πέρα από τον ιταλικό Όμιλο Barilla, στον οποίο θητεύει επί περισσότερο από 14 συναπτά χρόνια, ο κ. Αθανασόπουλος έχει τετραετή εμπειρία στο χώρο των ποτών στη Diageo ως Senior Brand Manager και Group Brand Manager, αλλά και ως Marketing Director σε Ιταλία, Τουρκίας και Ελλάδα.
Μέσα από τον Όμιλο Barilla, είχε εργαστεί και στην ελληνική αγορά ζυμαρικών, ως Marketing Director από τον Οκτώβριο 2010 έως το Μάρτιο 2012, πριν αναλάβει την αντίστοιχη θέση για την Ανατολική Ευρώπη. Νωρίτερα, έχει περάσει και από τον κλάδο των απορρυπαντικών ως Brand Manager των προϊόντων της σειράς Skip στη Unilever.
Η μεταβατική περίοδος της εμπορικής -πλέον- ελληνικής θυγατρικής
Πληροφορίες του FOODReporter αναφέρουν ότι ο κ. Αθανασόπουλος αναμένεται να ενταχθεί στη Red Bull Hellas στα τέλη Φεβρουαρίου ή έως τα μέσα Μαρτίου 2025. Έως τότε, ο κ. Μίγκας θα προΐσταται των νέων εμπορικών συμφωνιών που οικοδομεί σε όλα τα κανάλια η ελληνική θυγατρική.
Σε παρόντα χρόνο, η Red Bull Hellas βρίσκεται σε φάση γνωριμίας και συμφωνιών, τόσο με το οργανωμένο λιανεμπόριο, στη μικρή λιανική, όσο και με συνεργαζόμενους χονδρέμπορους. Από την 1η Δεκεμβρίου 2024, θα μπορεί, βάσει της μετατροπής δραστηριότητας, να τιμολογεί απευθείας στη λιανική αγορά, όμως, εκτός εξαιρετικού απροόπτου, αναμένεται να «τρέξει» τον εφοδιασμό των καναλιών και στις φετινές γιορτές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, από κοινού με τη Mantis Εμπορική ΑΕ, μέχρι τη σταδιακή ανεξαρτητοποίηση κατά 100% τον Ιανουάριο.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter