Η ενίσχυση των πωλήσεων των μεγάλων διεθνών αλυσίδων discounters, όπως η Aldi, η Lidl και η Grocery Outlet, εμφανίζει μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης έναντι του σχετικού δείκτη για τις πωλήσεις των κλασικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα της αμερικανικής εταιρείας έρευνας και τεχνολογίας λιανεμπορίου Coresight Research. Μάλιστα, σύμφωνα με αυτήν, το εν λόγω φαινόμενο αναμένεται ότι θα συνεχιστεί το 2023 όσο θα εξελίσσονται οι πληθωριστικές πιέσεις στην αγορά των FMCG. Οι ερευνητές διαπιστώνουν ότι, ενώ τα τελευταία χρόνια οι discounters σε ΗΠΑ και Ευρώπη επέδειξαν «επιθετική πολιτική» από άποψη επέκτασης των δικτύων των φυσικών τους καταστημάτων, αντιμετώπισαν σοβαρές προκλήσεις στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων, πράγμα που τους στοίχισε σημαντικά στη διάρκεια της πανδημίας. Εκτιμάται ότι η αύξηση πωλήσεων των discounters κυμάνθηκε περί το 10% το 2022 έναντι 8,2% επί του συνόλου των πωλήσεων ειδών παντοπωλείου στην αγορά των ΗΠΑ. Περαιτέρω, η τάση αυτή θα συνεχιστεί τα επόμενα τέσσερα χρόνια, καθώς και οι επενδύσεις σε φυσικά καταστήματα θα αρχίσουν να αποδίδουν κέρδη, αφού με την πλήρη άρση των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, οι καταναλωτές επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα.