Όπως αναφέρει έρευνα της Kantar (April COVID-19 Commerce Snapshot), οι καταναλωτές, ως απάντηση στις ελλείψεις προϊόντων, τα άδεια ράφια και τα γενικότερα προβλήματα που προκλήθηκαν στα καταστήματα λόγω των νέων συνθηκών που δημιούργησε η εμφάνιση της πανδημίας, διεύρυναν τις επιλογές τους σε ό,τι αφορά τα καταστήματα σούπερ μάρκετ.

Οι πολίτες των ΗΠΑ επισκέφθηκαν και καταστήματα πέραν των παραδοσιακών τους επιλογών ή στράφηκαν και στις online αγορές για να προμηθευτούν ταχυκίνητα προϊόντα και είδη που καλύπτουν βασικές τους ανάγκες.

Σε σύνολο 2.000 ενηλίκων που ερωτήθηκαν στο πλαίσιο της εν λόγω έρευνας, ποσοστό 52% δήλωσε πως είχε αρνητική εμπειρία στην προσπάθεια πραγματοποίησης αγορών σε κατάστημα κατά τη διάρκεια περίπου μιας εβδομάδας, όταν ο COVID-19 άρχισε να έχει επιπτώσεις και στο δικό τους νοικοκυριό.

Σε ποσοστό άνω του 96% οι ερωτηθέντες δήλωσαν πως δεν κατάφεραν να βρουν τα προϊόντα που επιθυμούσαν να αγοράσουν, γεγονός που οδήγησε το 42% εξ αυτών να τα αναζητήσουν σε άλλες αλυσίδες και το 41% να φύγουν από το κατάστημα χωρίς να αγοράσουν κανένα από τα προϊόντα που επιθυμούσαν.

Οι καταναλωτές, ερωτηθέντες σχετικά με τους παράγοντες δημιουργίας στρες σε ό,τι αφορά τις αγορές τους, ανέφεραν, εκτός από τις ελλείψεις προϊόντων, την αδυναμία να βρουν διαθέσιμες ημερομηνίες για την παράδοση των προϊόντων τους, τα προβλήματα που αφορούσαν την καθαριότητα του χώρου αγορών, αλλά και προβλήματα συμπεριφοράς του προσωπικού.