Η προεδρεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ πέρασε σε “ελληνικά χέρια”, στον κ. Γιώργο Ι. Αυλωνίτη, πρόεδρο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και καθηγητή μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Είναι η πρώτη φορά που πρόεδρος του ευρωπαϊκού φορέα του μάρκετινγκ εκλέγεται όχι απλώς ΄Ελληνας, αλλά νοτιοευρωπαίος, πράγμα που περιποιεί τιμήν, αν όχι συνολικά “για την Ελλάδα” -όπως συνήθως συμβαίνει να λέγεται κατ’ οικειοποίησην των προσωπικών επιτυχιών των εκάστοτε διακεκριμένων συμπατριωτών μας-, αλλά σίγουρα για την ΕΛΑΜ, το ΟΠΑ και, κυρίως, τον κ. Αυλωνίτη προσωπικά.

Το 3ο Συμπόσιο της ΕΛΑΜ

Η σχετική ανακοίνωση έγινε από το βήμα του 3ου Συμποσίου της ΕΛΑΜ, που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 17 και 18 Μαΐου σε αίθουσα του Athens Ledra Marriott, με θέμα “Κτίζοντας Γέφυρες Μεταξύ της Επιστήμης και της Πρακτικής του Μάρκετινγκ για την Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας”, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και του ΣΕΒ. Στο συμπόσιο, όπου εξέχοντες πανεπιστημιακοί και κορυφαίοι μάνατζερ παρουσίασαν τις πλέον πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις στον χώρο του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και της επικοινωνίας, οι οποίες συμβάλλουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της καινοτομίας (18 εισηγήσεις σε έξι ενότητες), συμμετείχαν περισσότερα από 300 στελέχη του τομέα. Την έναρξη των εργασιών του συμποσίου έκανε ο Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Δ. Σιούφας. Οι θεματικές του ενότητες ήταν αφιερωμένες στην επιτυχή ανάπτυξη και εισαγωγή καινοτομιών στην αγορά, στη σημασία του ρόλου σήμερα της “προσωπικότητας” μάρκας προϊόντος/υπηρεσίας στην επικοινωνία, στα σύγχρονα συστήματα διοίκησης δικτύων διανομής, στην αποτελεσματική διοίκηση των τμημάτων πωλήσεων και πελατών, στην ιδιαίτερη σημασία των καινοτομικών διαδικασιών στον τομέα των υπηρεσιών και στον σχεδιασμό ανταγωνιστικών στρατηγικών για την κατάκτηση διεθνών αγορών.