Τα μάθατε; Βρέθηκε ο τρόπος να αναθερμανθεί εν τω άμα η οικονομία και να ξυπνήσουμε από τον εφιάλτη της κρίσης! Και είναι απλός, απλούστατος! Να καταργήσουμε τα τηλεοπτικά δελτία των 8, γιατί «κάνουν κακό στην ψυχολογία του καταναλωτή, φοβάται και δεν αγοράζει»…

Το τελευταίο είναι εκτίμηση ουκ ολίγων παραγόντων της αγοράς, που (τις οίδε πού εμπνεύστηκαν τέτοιο επιχείρημα) αιτιώνται το σαμάρι που μουλάρωσαν τα πλάνα τους και το χτυπάνε από ρεπορτάζ σε ρεπορτάζ μήνες τώρα. Μεταξύ μας, παιδιά, ο καταναλωτής -αυτός ο «ηγεμών» της αγοράς, που τον σέβεται όλη η «πιάτσα» των προϊόντων και των υπηρεσιών ομνύοντας στα δίκια του- δεν είναι τόσο χαϊβάνι, ώστε να περιμένει τους τηλεαστέρες να του πουν, φερ’ ειπείν, πόσα ευρώ έχει το πορτοφόλι του ή αν κινδυνεύει με απόλυση από τον εργοδότη του ή αν του είναι απαραίτητο το προϊόν σας, που με τόση επικοινωνιακή γαλαντομία τού προσφέρετε. Παιδιά, κρατηθείτε, γιατί κι αυτό ακόμα το σαμάρι άρχισε να ραγίζει από την κρίση (βλέπετε, η εθνική μας Γιάννα η Χαλυβούργαινα άφησε με τη μία 450 δημοσιογράφους στον δρόμο, που και να θέλουν τώρα αδυνατούν να τιμήσουν και τις απόψεις σας και τα προϊόντα σας και τη ρεκλάμα σας…).

Και, εν πάση περιπτώσει, λάβετε υπόψη σας σοβαρά ότι το 48% των εκλογέων, που αρνήθηκε να πάει στις κάλπες των ευρωεκλογών, ενδεχομένως αφορά κι εσάς, δηλαδή τον τρόπο που τους απευθύνεστε, τις τιμές που τους προτείνετε και την τιμή που τους κάνετε γενικότερα. Εδώ ούτε τα δελτία των 8 δεν μπόρεσαν να τους πείσουν να πάνε να ψηφίσουν, θα τους πείσετε εσείς να πάνε να ψωνίσουν τα προϊόντα σας; Μένει να θυμηθώ ότι ο κ. Πάγκαλος τούς αποκάλεσε «ρεμάλια», επίσης από τα δελτία των 8, αλλά είναι εντέλει ζήτημα «πολύ κακής ψυχολογίας» που κανένα «ρεμάλι» δεν υπέστη σοκ αυτοταπείνωσης.

Το άρθρο δημοσιεύεται στο τεύχος 386 (Ιούλιος-Αύγουστος 2009) του περιδικού «σελφ σέρβις» (Εκδόσεις Comcenter).