Ο Luke Jensen, CEO, Ocado Solutions, απευθυνόμενος στο κοινό του συνεδρίου Groceryshop, που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο στο Las Vegas, υποστήριξε με στοιχεία την αβασιμότητα τριών πολύ διαδεδομένων μύθων, σχετικά με το online λιανεμπόριο.

Αντέταξε στην άποψη πως «κανείς δεν πετυχαίνει κερδοφορία πουλώντας τρόφιμα online», ότι αυτή η φράση επαληθεύεται εάν το λειτουργικό κόστος είναι 2%-3% και όταν η επένδυση αντιμετωπίζεται ως επιπλέον κόστος. Για να υπάρξει κερδοφορία, υποστήριξε, πρέπει η επιχείρηση να αναπροσαρμόσει συνολικά τη λειτουργία της, «ακόμη και αν ανταγωνίζεται τους μεγαλύτερους λιανέμπορους του κόσμου».

Στην άποψη πως κανείς δεν αγοράζει φρέσκα προϊόντα από το online κανάλι, απάντησε δηλώνοντας πως η Ocado έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση στην πώληση φρέσκων τροφίμων από κάθε άλλο λιανέμπορο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τέλος, αναφερόμενος στην άποψη πως το συγκεκριμένο κανάλι είναι μια niche αγορά και όχι μαζική, που απευθύνεται μόνο στους Millennials, τόνισε πως πάνω από το 50% των νοικοκυριών στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να αγοράσουν είδη παντοπωλείου, έστω και αν δεν το κάνουν συστηματικά, ως μια καθιερωμένη πλέον αγοραστική διαδικασία.

«Οι οικογένειες είναι οι πιο συχνοί χρήστες του online καναλιού και όχι οι Μillennials. Όπως όλοι σε αυτή την αίθουσα γνωρίζουν, οι οικογένειες είναι το κοινό-στόχος», τόνισε χαρακτηριστικά.